Sunday, Apr 14, 2024

صفحه نخست » تهدید با مزه سازمان اطلاعات سپاه: هر چه درباره اسراییل می گویید مشخصات خود شماست!؛ ف. م. سخن

IMG_1506.jpegبار دیگر بعد از تهاجم قارقارکی سپاه اسلام به اسراییل جنایتکار، سازمان اطلاعات این تشکیلات قارقارک ساز، مردم را تهدید کرده است که از حمله به اسراییل انتقاد نکنند و عواطف امت نکبت حزب الله را با حرف ها و شوخی هایشان جریحه دار نکنند. بعد هم به زنان و دختران ما به خاطر تیکه پارچه ی روی سرشان حمله کرده تا انتقام شلیک نشدن ۵۰ درصد از موشک هایش را از آن ها بگیرد!

مردم هم به این اعلامیه لبیک خواهند گفت و از حماسه ی ۱۳ آوریل و زخمی کردن یک دختر بچه ی مسلمان و تخریب یک خانه در شیراز به وسیله سیصد پهپاد و موشک بالستیکی و غیره با نهایت احترام و ادب و بدون شوخی و مسخره بازی یاد خواهند کرد.

گزارش آمده است که در کردستان مردمی که صبح از خواب بیدار شده بودند با کمال تعجب مشاهده کرده بودند که تعدادی آبگرمکن (از این قدیمی نفتی ها که به آن دئوترم می گفتیم) که دوده آن ها را سیاه کرده در زمین های شان افتاده و تعجب کرده بودند که چه کسانی این آبگرمکن قراضه ها را تووی زمین آن ها انداخته اند. بعد که خبر موشک پرانی ظفرنمون سپاه اسلام را شنیدند متوجه شدند که چیزهای مزبور، آبگرمکن نیست بلکه بقایای موشک هایی ست که سپاه اسلام شلیک کرده ولی به جای اسراییل در کردستان فرود آمده است.

اما صحبت ما این ها نبود بلکه متن اطلاعیه حماسه ساز سازمان اطلاعات سپاه بود که گفته است:
اسراییل رژیم غاصب است
اسراییل نسل کش مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است
اسراییل متجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران است
اسراییل ترور کننده ی فرماندهان نظامی جمهوری نکبت است
اسراییل دولت جعلی ست.

من وقتی اطلاعیه حماسه گون ضد جوک و خنده ی سازمان اطلاعات سپاه را خواندم و این موارد را دیدم به خودم گفتم چقدر این چیزهایی که در باره ی اسراییل نوشته شده به نظرم آشنا می آید و انگار حکومتی دیگر این صفات را دارد که بعد از لختی تامل یکهو متوجه شدم که سازمان اطلاعات سپاه دقیقا مشخصات جمهوری اسلامی را نوشته که هم غاصب است و ایران را به زور از دست مردم اش گرفته، و نسل کش است که ۴۵ سال ایران و نسل های متعدد را به فنا داده و هزاران ایرانی را کشته، و متجاوز به اماکن دیپلماتیک از سفارت امریکا تا سفارت انگلیس و دانمارک و غیره است و ترور کننده ی نه فرماندهان نظامی موشک پران بلکه عده ای روشنفکر بی خبر از موضوعات جنگی و تیر و تفنگ است و در یک کلمه جمهوری اسلامی، اصل جعل است و همه چیزش از بالا تا پایین جعلی ست.

گفتم این ها را بنویسم بعد بروم جلوی خنده ام را از موشک های ساخته شده در آهنگری های تهران و جاده مخصوص و این ها که شبیه آبگرمکن است بگیرم. :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy