Monday, Apr 15, 2024

صفحه نخست » شکست جمهوری متعفن و مفلوک خامنه‌ای و سپاه، نیکروز اعظمی

Nikrooz_Azami_3.jpgتعفن جمهوری اسلامی همه‌ی ایران و منطقه را فرا گرفته است. مردم و جامعه ایرانیان را به فلاکت بُرده، منطقه را هم به آتش کشیده تا بر سر قدرت باقی بماند. و بموازات حمله نظامی به اسرائیل، بر سختگیری و خشونت نسبت به زنان برای تحمیل حجاب اجباری، افزوده است.

حمله صدها پهپاد و موشک جمهوری اسلامی به اسرائیل که تقریباً همه آنها خنثا شده درماندگی نظامی سپاه پاسداران به رهبری علی خامنه‌ای را برملا کرد. اینهمه سرمایه گذاری نظامی و هزینه‌های جنگی که در عرض ۲۴ ساعت به هدر رفتند و همچنین بالا رفتن قیمت سرسام آور دلار، هر نوع روزنه بهبود معیشت مردم را کور کرده تا مافیای قدرت در دستگاه ناعدل علی هر چه بیشتر فربه شوند.

شکست مفتضحانه جمهور اسلامی هم در عرصه نظامی و هم دیپلماسی و افکار عمومی جهان، موفقیت اسرائیل را در هر دو عرصه در پی داشته است. اسرائیل برنده نابخردی و نادانی جمهوری اسلامی شد. "نابخردی" و "نادانی"ای که باعث شده تا حمایت‌های جهانی از اسرائیل گسترش یافته، نتانیاهو از این مسئله سربلند بیرون آید، و حکومت خامنه‌ای هم به سقوط نزدیکتر شود.

جمهوری اسلامی بر لبه پرتگاه سرنگونی قرار گرفته است. در نماز جمعه پیشین بنا بر افشاء روزنامه‌های داخل کشور و شمارش شرکت کنندگان، فقط ۱۴۷ نفر در آن شرکت داشتند. حکومت اسلامی برای اشتیاق سیری ناپذیر اسلامی خود که همانا در درجه نخست کنترل جامعه ایرانیان خصوصاً در زمینه حجاب اجباری نسبت به زنان است و نیز تسلط بر منطقه جهت ساختن پایگاه جهان اسلام، از هیچ جنایتی در حق مردم خود فرو نمی‌گذارد. با یک همت داخلی و در صورت پشتیبانی جامعه متمدن جهان، سرنگونی برق آسای این حکومت محرز و مدلل است.

نیکروز اعظمی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy