Tuesday, May 28, 2024

صفحه نخست » چه می‌توانیم بکنیم؟ از نصرت واحدی

Nosrat_Vahedi.jpgدرست ۴۵ سال پیش رژیمی نه ایرانی و نه انسانی به نام "ولایت فقیه" که خود را درپناه نام اسلام پنهان نگاه داشته بود بر کشور ایران مسلط شد. این رژیم که با توسل به انواع فریبکاری‌ها برمردم ایران چیره شده غیر قانونی و غیر مسئول یا بهتر اشغال گراست. این اشغال گران ایرانیان را اسیرخود ساخته و به تخریب و ویرانی فرهنگ کشور و چپاول و غارت اموال و دارائی‌های عمومی و خصوصی مردم پرداخته است. بعلاوه این اشغال گران مذهبی - فاشیستی تاکنون صدها هزار ایرانی را به عناوین گوناگون از جمله جنگ بی مورد و طولانی با عراق به هلاکت رسانده، صدها هزار نفر دیگر را مصدوم و معلول و روانی ساخته، چندین میلیون نفر را در داخل و خارج کشور آواره کرده، آینده صدها شهر و روستای ایران را با بی آبی، بیکاری، فقر و تعطیل کارخانه‌ها به خطر انداخته، بیش از ۱۵۰۰ میلیارد دولار درآمد نفت و گاز کشور را به باد داده و بیش از یک هزار میلیارد دلار خسارت مالی به کشور ایران وارد آورده است.

این فقط گوشه‌ای از جنایات و خیانت‌های گوناگون رژیم غاصب و غیر ایرانی ولایت فقیه است که سرکردگان خود را در اندک زمانی کوتاه از روضه خوانی به نمایندگی خداوند، جانشین پیامبر اسلام و صاحب اختیار نه تنها ۸۵ میلیون نفر ایرانی بلکه می‌خواهد به ولایت و قیمومیت ۱,۵ میلیارد مسلمان جهان نیز ارتقاء یابد. این گروه که از بزرگترین شیادان تاریخ محسوب می‌شود، همراه با یک مافیای بین المللی مرکب از شیادان دیگری نظیر خودش، تا کنون بیش از چهاردهه است که ملت بزرگ، فریب خورده و ستمدیده ایران را در چنان تنگنای وحشتناکی قرار داده که تاریک ترین و هولناک ترین دوران زندگی را در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود تجربه می‌کند.
اما اکثریت قاطع ملت ایران مرکب از جوانان شجاع و برومند کشور، زنان شیردل و مردان غیور ایرانی که روح ملی گرائی و ناسیونالیستی در سراسر وجودشان موج می‌زند و مدت ۴۵ سال شاهد بی وطنی، ضد ملی بودن و بیگانه پرستی سرکردگان این رژیم سفاک و خونریز بوده‌اند، یک پارچه به پا خواسته‌اند تا حقوق از دست رفته و پایمال شده ملت را به دست آورند و این رژیم غیر ایرانی را که قتل عام وسیع ایرانیان وطن پرست و آزادیخواه را عامل دوام خود می‌داند، از سرزمین پاک ایران بیرون کنند.
ولی خشونت و آدم کشی غیر قابل باور رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه به همراه گروههایی که بخاطر آرزو‌های معقول و یا غیر معقول خویش طبل خودخواهانه توفیر را می‌کوبند ستون فقرات یکپارچگی مخالفان این ولایت را در هم شکسته و به این شکل پیروزی ملت را مدام به عقب می‌اندازند. زیرا با این تفرقه هیچیک از گروههای مخالف رژیم پشتیبانی قاطع مردم را نمی‌توانند داشته باشند.
این نفاق و چند دستگی رو به افزایش، سبب شده است که ولایت فقیه تصور کند با زور و قلدری و زندان و شکنجه و انواع تجاوزهای غیر انسانی و کشت و کشتار وحشیانه، می‌تواند به حکومت ظالمانه و جابرانه خود ادامه دهد.
لذا جا دارد که جوانان کشور، آنها که آینده ایرانند به پا خیزند و هادی پر قدرت و بی واهمه نیروی عظیم مبارزان راه آزادی باشند. کاریکه با ایجاد یک حزب به نام حزب "اتحادملی ایران" همه را به حرکت بی امان باز پس گرفتن ایران راهنما می‌باشد.
حزبی که با نام خود نه تفرقه بلکه اتحاد مردم را می‌جوید و با اساسنامه و مرام نامه خویش گذشته و آینده را بهم متصل می‌سازد.
حزبی که می‌بایستی در تمام شهر‌های جهان شعبه و در ایران با شبنامه‌های‌اش در هر شهر و خیابانی پایگاه سازی کند.
توجه بفرمایید این حزب اگر تنها یک در صد از ایرانیان خارج از کشور را با کارت عضویت با خود همراه کند شمار اعضایش به ۹۰ هزار نفر می‌رسد. قدرتی که جهان نمی‌تواند آن را ندیده بگیرد.
پس نویسنده از همه جوانان ایرانی خارج از کشور تقاضا دارد حال که ما پدران شما نتوانستیم وظیفه خود را که آزادی ایران است به انجام برسانیم شما آستین‌ها رابالا بزنید و این حزب را تشکیل بدهید. البته نویسنده اساسنامه و مرام نامه این حزب را که در ۱۰ صفحه تنظیم شده است در اختیارتان قرار خواهد داد.

نصرت واحدی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy