Saturday, Jun 29, 2024

صفحه نخست » اکبر گنجی: «برده داری و تروریسم در دوران ریاست جمهوری سعید جلیلی»

ganji.jpg🎥 «متوهم بزرگ»: حمایت سه نامزد پوششی از ریاست جمهوری سعید جلیلی مایه مباهات است و او در ۱۵ تیر رئیس جمهور خواهد شد

🔹شاید برخی فراموش کرده باشند که محسن رضایی چند سال پیش وعده داد که در عرض یکهفته یک هزار نظامی آمریکا را اسیر کند و سپس آنها را به دولت آمریکا بفروشد و در برابرش چند تریلیون دلار از آمریکا بگیرد. حل بحران های اقتصادی ایران نیازمند دستکم دو تریلیون دلار سرمایه گذاری ظرف ۱۰ سال است تا رشد اقتصادی سالانه ۸ درصدی هم محقق شود. چنین سرمایه ای وجود ندارد و با تحریم ها هیچ گونه سرمایه گذاری صورت نخواهد گرفت. اگر رضایی به وعده اش عمل کند، چند تریلیون دلار هم ذخیره خواهد شد.

🔹دو نکته استراتژیک: الف- آمریکا دارای سربازان زن است. ب- آیت الله مصباح یزدی که تئوریسین اصلی سعید جلیلی و بنیادگرایان است و به گفته علی خامنه جایگزین مرتضی مطهری شده است، معتقد بود امروز هم برده داری معتبر است. نتیجه: خواهشمند است رضایی تعداد زیادی زن هم اسیر کند تا بزرگانشان به عنوان کنیز از آنها استفاده کنند.


🎥 دو پرسش مهم از رئیس جمهور سعید جلیلی

🔹اول- آیت الله مصباح یزدی که مراد و مرجع و ایدئولوگ جنابعالی و «جبهه پایداری» است، معتقد است امروز هم برده داری معتبر است. آیا جنابعالی به عنوان رئیس جمهور اگر با کشوری وارد جنگ شدید، برده (بخصوص کنیز) هم خواهید گرفت؟

🔹دوم- محسن رضایی، رئیس شورای عالی «جبهه انقلاب» که جنابعالی نامزد آنها هستید، وعده داده که در عرض یک هفته هزار نظامی آمریکایی را اسیر کرده و سپس آنها را به قیمت چند تریلیون دلار به دولت آمریکا بفروشد. آیا اگر چنین کرد، جنابعالی کنیزهای آمریکایی را در بازار برده فروشان دارالاسلام به فروش خواهید رساند تا «مردان آزاد» از آنها بهره مند شوند؟ آیا برای خرید این کنیزان به مردهای آزاد از بیت المال وام بدون بهره پرداخت خواهید کرد؟ چون آیت الله مصباح ربا را حرام میدانستند و بر این باور بودند که بانک های جمهوری اسلامی رباخوارترین بانک های جهان هستند. خرید برده واجب است، اما رباخواری جنگ با خدا و پیامبر است.


🎥 یک سوال مهم از رئیس جمهور سعید جلیلی: در باب تروریسم

🔹اول- آیت الله مصباح یزدی از تروریسم دفاع می کرد و برخی آیات کریمه قرآن مجید- بخصوص «ارهاب» - را این گونه تفسیر می فرمودند. آیا جنابعالی به عنوان ذوب شده ی در آن بزرگوار و پیرو ایدئولوژی ایشان، از تروریسم برای حذف مخالفان داخلی و دشمنان خارجی استفاده خواهید کرد؟ درست همانگونه که بزرگترین سازمان تروریستی جهان (موساد اسرائیل) استفاده می کند.

🔹دوم- آیا دلیل اصلی ممانعت حضرتعالی از پیوستن ایران به «اِف‌اِی‌تی‌اِف» همان بند ممنوعیت کمک مالی به تروریسم نبود؟ آیا جنابعالی که به حق برجام را نابود کردید و ارتباط بانک های ایران با شبکه جهانی بانک ها را قطع کردید، تروریسم مقبول آیت الله مصباح یزدی را آنقدر مهم می دانید که به خاطر آن ارتباط ایران با کل جهان را قطع کنید؟

اکبر گنجی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy