Sunday, Jun 30, 2024

صفحه نخست » ای شمایان! دکتر احمد بخارایی: بدون پیش‌درآمد

30-8.jpg... دنباله‌رو مردم باشید. ملت به شما اعتنا و التفاتی ندارد! با شما هستم:

۱ـ جناب محسن رنانی که در آخرین لحظات تصمیم به مشارکت می‌گیرید، شما به اقتصاد بپردازید و عقل‌تان را فدای دل‌تان نکنید!

۲ـ جناب بیژن عبدالکریمی که فرمودید استخوان در گلو و خار در چشم، مشارکت می‌کنم، خار در چشم مردم نکارید! شما که نگران «امر معنوی» بودید در هنگامه‌ی فساد اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان!

۳ـ با شما هستم جناب عباس عبدی که میزان مشارکت در انتخابات از آراء پزشکیان برای‌تان ارزش بیش‌تری داشت! شما ستون ثابت‌تان در روزنامه‌ی فرمایشی اصلاح‌طلبانه‌ی «اعتماد» را بچسبید!

۴ـ با شما جناب حمیدرضا جلایی‌پور که «منافع حزبی و جناحی» را به ارزش‌های راستین ملت، همواره ترجیح داده‌اید!

۵ـ با شما جناب علی ربیعی با سابقه‌ی مدیریتی در جناح اصلاحات و اطلاعات که علم و دانشگاه را به منبری برای نصیحت مردم تبدیل کردید و پس از اعلام نتیجه‌ی دور اول انتخابات، ناگهان دل‌سوز کسانی می‌شوید که رأی نداده‌اند و «نرخ روز» را در نظر دارید!

۶ـ با شما هستم جناب محمد فاضلی جامعه‌شناس و مشاور عصبانی آقای پزشکیان که جامعه‌شناسی را «حکومتی» و خالی از محتوا کرده‌اید!

۷ـ با شما جناب تقی آزاد ارمکی با آن چهره‌ی عجیب و متفاوت در میتینگ آقای پزشکیان که تلاش می‌کردید در جهت مشارکت مردم و‌ بازگشت دوباره‌ی خود به صحنه. شما به جامعه‌شناسی‌تان ادامه دهید!

۸ـ با شمایان هستم جنابان غلام‌حسین کرباسچی و حسین مرعشی که احتمالاً تعیین سهم «سازندگی» از مشارکت را طلب می‌کنید!

۹ـ با محمد قوچانی که در کسوت روزنامه‌نگار، نگران مشارکت ۵۰درصدی بود و اینک در تحلیل خود، مغالطه می‌کند! شما به روزنامه‌نگاریت بپرداز و ملت را آزاد بگذار!

۱۰ـ با شمایانم، سرکار آذر منصوری و جناب علی شکوری راد که ترغیب به مشارکت کردید برای بازگشت آرزوهای بربادرفته! شما حزب‌تان را «حزب» و از پاتوق، خارج کنید! با شمایانی هستم که از گفت‌وشنود چالشی حذر می‌کنید زیرا به استدلال خود اطمینان ندارید و اگر جز این است دعوت به مناظره را پاسخ مثبت دهید.

ای شمایان، واقعیت جامعه را درک کنید و این «شبه رفراندوم» در ۸ تیر ۱۴۰۳ را فهم و در خود تجدید نظر کنید و ای همه‌ی «روشن‌گر نماها» به مردم اقتدا کنید که «روشن‌گران واقعی»، مردمند! شمایان اگر صادقید به عنوان مدیر گروه «جامعه‌شناسی سیاسی» در انجمن جامعه‌شناسی ایران در این گروه آماده‌ی گفت‌وشنود آشکار با شما هستم!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy