Monday, Jul 1, 2024

صفحه نخست » همه چیز به نفع انقلاب زن، زندگی، آزادی تغییر و تحول پیدا کرده، نیکروز اعظمی

Nikrooz_Azami_3.jpgدر این دوره از معرکه‌گیری «انتخابات» اتفاق جالبی افتاده که نشان از تغییر بنیادی در نحوه نگرش‌ها و عملکردها دارد. پیش از این همه‌ی آنهایی که اصلاح طلبی را به ایدئولوژی خود تبدیل کرده بودند مدام خارج و داخل می‌کردند تا با کوبیدن ایرانیان خارج بگویند داخل همینی است که ما می‌گوییم و ما رفتار می‌کنیم.

اما نسل انقلابی #زن_زندگی_آزادی ورق را به نفع تحریم‌کنندگان برگرداند. زبان فحاش ایدئولوژیست‌های اصلاح‌طلب نسبت به تحریم‌کنندگان این حکومت غارتگر، چرخش کرد. این چرخش زبان نشان از روزهای پایانی نااصلاح‌طلبی حکومتی است. به نوشته‌ی تلطیف‌شده فرصت‌طلبانه و بیهودگیِ محسن رنانی پس از انتخابات و پیش از آن توجه کنید.

وی که پایش را لای در گذاشته بود تا در بسته نشود در بسته شد و پایش همانجا گیر کرده و اکنون از همانجا در چاره‌جویی از این رسوایی، مشغول پختن آشی شده که تحریم‌کنندگان را نیز می‌خواهد در آن مخلوط کرده هم بزند. و با تهیه آتش شله‌قلمکار آخرین دستاورد ذهن خیالاتی شده‌اش را هدیه کند. تا بدین‌وسیله به مصاف حریف که همان انقلاب #زن_زندگی_آزادی است و با این تحریم بزرگ "انتخابات"، قاطعانه به حکومت اسلامی و کلیت این حکومت نه گفته، برود و اگر زورش برسد در جایش بنشاند. او همواره از در و دیوار گفته، زمین و آسمان را به‌هم بافته تا هیچ از انقلاب زن زندگی آزادی نگوید. قبلا گفته بودم اصلاح‌طلب خوب اصلاح‌طلبی است که از ایدئولوژی اصلاح‌طلبی بریده باشد. چنین اصلاح‌طلبی قطعاً همبسته خواهد بود با انقلاب زن، زندگی، آزادی که مشغول غلبه بر آخرین سنگرهای حکومت اسلامی است

نیکروز اعظمی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy