Friday, Aug 30, 2024

صفحه نخست » افشاگری اکبر گنجی از توطئه اطلاعاتی-امنیتی علیه فاطمه مهاجرانی

ganji.jpgتوطئه اطلاعاتی-امنیتی علیه اولین سخنگوی زن دولت در تاریخ ایران برای عزل او از طریق «مجتبی خامنه ای توسعه گرا» ساز و «قالیباف توسعه گرا» ساز

اکبر گنجی - ویژه خبرنامه گویا

🔹عبدالرضا داوری در دوران انتخابات مدافع تمام عیار قالیباف به عنوان سردار و نماد توسعه در ایران بود و می گفت اگر قالیباف رئیس جمهور نشود توسعه در ایران به حاشیه خواهد رفت. بارها پیشنهاد کرد که پزشکیان به نفع قالیباف کنار رود تا قالیباف او را رئیس مجلس کند.

🔹در آن دوران خبرهای صد درصد نادرستی درباره مهندس میر حسین موسوی (صدور بیانیه تحریم انتخابات موسوی) و احمدی نژاد (بازداشت احمدی نژاد) منتشر کرد.

gtweet.jpg🔹برای کناره گیری سعید جلیلی به نفع قالیباف هر کاری انجام داد. وقتی قالیباف شکست سنگینی خورد، خبر موثق داد که جلیلیست ها در دولت رئیسی چند ملیون رای قالیباف را به نفع جلیلی شمارش کرده اند. وقتی جلیلی کناره گیری نکرد، از لج او از پزشکیان در دور دوم حمایت کرد.

🔹پس از انتخابات نه تنها علی خامنه ای را رهبر توسعه معرفی کرد، بلکه بارها نوشت که فرایند حذف جلیلی و پیروزی پزشکیان محصول ذهن توسعه گرای مجتبی خامنه ای بوده است و تاریخ قدر و منزلت ایشان را خواهد شناخت.

🔹چند روز پیش هم پیشنهاد کرد که پزشکیان فقط زنان جبهه إصلاحات را در دولت منصوب نکند، «زنان توسعه گرای أصول گرایان» را هم عضو دولتش کند. عکس و نام تعدادی از «زنان توسعه گرای أصول گرا» را هم منتشر کرد.


🔹اینک در حال پرونده سازی امنیتی علیه فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت و نسبت دادن او به سازمان مجاهدین خلق است. بارها و بارها همین کار را علیه چپ های دهه شصت- اصلاح طلبان بعدی- کرده است. در تاریخ سازی های خود «اصلاح طلبان تندرور و افراطی» را عامل شکست اصلاح طلبان و حذف آنان توسط علی خامنه ای قلمداد می کند. نگاهش به محمد خاتمی و مهندس موسوی و مهدی کروبی و مصطفی تاجزاده و سعید حجاریان و علوی تبار و....کاملاً منفی است. وی کل کشور را فدای قالیباف از طریق مجیرگویی علی خامنه ای و مجتبی خامنه ای می کند.

🔹آیا خبرسازی های کاذب او برنامه ای امنیتی نیست که نهادهای مربوطه از طریق او پیگیری می کنند. «اخبار قطعی از نهادهای امنیتی» چگونه به دست او می رسد؟

🔹هرگز قصد نداشتم به نقد ایشان و أمثال ایشان بپردازم، اما چون با نظر به سوابق و عملکردش، إحساس خطر می کنم که پروژه ای امنیتی در کار است، این متن کوتاه را نوشتم.

🔹من هیچ شناختی از سوابق و طرز فکر سخنگوی دولت نداشته و ندارم. مسئله من احقاق حق زنان از طریق «تبعیض مثبت» است. اگر این زن را حذف کنند، راه حذف دیگران هم گشوده خواهد شد.

🔹من و هر فرد دیگری نمی تواند همزمان موافق نظرات متعارض کلیه زندانیان سیاسی و عقیدتی باشد، سهل است به بسیاری از نظرات آنان نقد داشته و دارم. به خصوص سکوت مهندس میر حسین موسوی، زهرا رهنورد، و...[و مدعیان دروغین حقوق بشر و صلح و عدالت] در برابر جنایات عظیم اسراییل در غزه که دادگاه بین المللی کیفری رسما آنها را نسل کشی و اشغالگری و آپارتاید و...به شمار می آورد- و اگر تهدیدهای آمریکا و سازمان تروریستی موساد نبود، تاکنون حکم بازداشت نتانیاهو و دیگر رهبران اسراییل توسط آن دادگاه صادر شده بود- برایم به هیچ وجه قابل فهم و توجیه نبوده و نیست. اما بدون هرگونه تبعیض، همیشه خواستار آزادی فوری کلیه زندانیان سیاسی و عقیدتی شده ام و می شوم.

🔹با همین مقدمه، از انتصاب ۴ زن در کابینه حمایت کرده و خواستار آن شده ام که بر مبنای «نسبت زنان و مردان در ساختار جمیعیتی» و «تبعیض مثبت»، تعداد زنان در دولت به شدت افزایش پیدا کند. هر اندازه این احقاق حق صورت گیرد، به سود آزادی طلبی و دموکراسی خواهی و جمهوری خواهی در ایران است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy