Tuesday, Aug 6, 2024

صفحه نخست » حکم دادگاه بدوی شروین حاجی‌پور لغو شد + واکنش احمد زیدآبادی

shervin.jpgمنوتو - با اعلام قوه قضائیه، دادگاه تجدیدنظر پس از اعتراض شروین حاجی‌پور نسبت به رأی دادگاه بدوی، این اعتراض را بررسی و به‌دلیل اینکه مجازات‌های تکمیلی اشاره‌شده در رأی دادگاه بدوی را متناسب با حال متهم و جامعه تشخیص نداده، آن‌ها را لغو کرد.

بر اساس این گزارش همچنین این دادگاه قرار تعلیق نیمی از مجازات حبس اشد این خواننده را نیز صادر کرده است.

:::

احمد زیدآبادی: شروین حاجی‌پور و حکم زندانش

رسانه‌ها از "لغو" حکم بدوی شروین حاجی‌پور توسط دادگان تجدیدنظر مازندران خبر داده اند.

متن خبر اما حاکی از "لغو حکم" نیست بلکه تعلیق نیمی از حکم زندان و لغو مجازات تکمیلی در حکم بدوی است. متأسفانه این روزها برای برخی از قضات مد شده است که علاوه بر اشد مجازات، یک سری مجازات‌های تکمیلی از جمله بسیاری از محرومیت‌های اجتماعی را هم برای متهمان در نظر بگیرند.

در هر حال، هنوز زندان رفتن شروین منتفی نشده است و من امیدوارم که در روندهای قانونی باقی‌مانده، این حکم به طور کامل لغو شود چرا که اگر جوان مسالمت‌جو و ایران دوستی مثل شروین حاجی‌پور جایش در زندان باشد، در آن صورت باید ظرفیت زندان‌ها را برای گنجایش ده‌ها میلیون ایرانی افزایش داد!

ایران اینترنشنال - اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری روز سه‌شنبه ۱۶ مردادماه درباره حکم صادرشده برای شروین حاجی‌پور گفت: «هیچ‌گونه درخواستی مبنی بر اعاده دادرسی از سوی ایشان یا وکلایشان ارائه نشده است. اگر ایشان نادم باشند و بخواهند پرونده مجددا بررسی شود، این فضا وجود دارد وگرنه حکم در موعد مقرر اجرا خواهد شد.»

:::



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy