Saturday, Sep 7, 2024

صفحه نخست » جنگ دریایی سپاه با اسرائیل از زبان حسین سلامی + پزشکیان: من همیشه یک بسیجی بوده و هستم

salami.jpgمسعود پزشکیان، رئیس دولت چهاردهم، روز شنبه هفدهم شهریور به همراه حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از «قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا» بازدید کرد

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت که نیروهای تحت فرمانش به ۱۲ کشتی اسرائیلی حمله کرده‌اند. او گفت که این حملات در واکنش به حملات به ۱۴ کشتی نفتکش جمهوری اسلامی در منطقه دریای سرخ و مدیترانه بوده است.

سلامی روز شنبه ۱۷ شهریور در جریان بازدید مسعود پزشکیان از «قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء»، بازوی اقتصادی سپاه، اسرائیل را به حمله به کشتی‌های نفتکش ایرانی متهم کرد.

او گفت اسرائیل این حملات را به طور «مرموزانه و مبهم» و برای جلوگیری از صادرات نفت ایران انجام می‌داد.

***

پزشکیان در بازدید از قرارگاه خاتم: بسیجی بوده، هستم و خواهم بود

ایندیپندنت فارسی - به گزارش رسانه‌های داخلی، پزشکیان در این بازدید در جریان «فعالیت‌های زیربنایی و زیرساختی» قرارگاه خاتم‌ قرار گرفت و اظهار امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت «بسیج» با مشکلات مقابله کند.

او با تاکید بر اینکه «ما هم بسیجی بوده، هستیم و خواهیم بود» تاکید کرد که «نگاه بسیجی می‌تواند مملکت را نجات دهد».

پزشکیان که نه در جریان مناظره‌های انتخاباتی و نه پس از آن از هیچ ایده و برنامه‌ای سخن نگفت، در گفته‌های روز شنبه‌اش نیز نشان داد که برای بهبود وضعیت ایرانیان به اقدام‌های کارشناسی‌شده و پایه‌ای اعتقادی ندارد.

مسعود پزشکیان که تاکنون درباره برنامه‌هایش برای مسائل مهمی چون کاهش و کنترل نرخ تورم، قیمت بنزین، کمبود دارو، اعتراض‌ اصناف و مشاغل مختلف و بحران انرژی و آب توضیحی نداده است، در جریان بازدید از قرارگاه خاتم تنها وعده «برطرف شدن کل مشکلات کمبود مدارس طی یک سال» را داد و آن را هم به داشتن «نگاه بسیجی‌» مشروط کرد.

او گفت: «باید جلسه‌ای با بچه‌های بسیج برای ساختن یک‌سری مدارس برگزار کنیم. ما تجربه موفقی برای ساخت خانه‌های بهداشت به‌شکل بسیجی در تبریز داریم. ما فقط مصالح می‌دادیم ولی مردم کمک می‌کردند. بچه‌ها کار می‌کردند. مهندسان داوطلبانه کار می‌کردند. الان هم می‌توانیم تمام مشکل مدارس را در مناطق محروم برطرف کنیم. می‌توان از ظرفیت دانشجوها برای کشیدن نقشه استفاده کرد. بنده تصور می‌کنم که راحت با کمک همان مناطقی که به مدرسه نیاز دارند، می توانیم کل مشکلات کمبود مدارس را یک‌ساله با نگاه بسیجی بسازیم.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy