Monday, Sep 16, 2024

صفحه نخست » همبستگی ملی و قدرت جمعی ملت ایران تنها راه نجات از شر حکومت ملایان است، جمشید عنبرستانی

Honar.jpgحکومت ضد ایرانی جمهوری اسلامی بیش از چهل و پنج سال است که علاوه بر جنایات و خیانت‌های بی‌شماری که علیه ملت و کشور ایران مرتکب شده، میزان تحجر، بیشرافتی، وحشیگری، بی وجدانی و بی‌غیرتی خود را با سرکوب زنان و دختران آزادیخواه ایرانزمین و خاصه با رفتار و اعمال وحشیانه مزدوران و اوباشان حکومت به بهانه مبارزه با بی‌حجابی و بدحجابی به نمایش گذاشته است.

در سال‌های ابتدایی حکومت زن‌ ستیز و قرون وسطایی ملایان، جرثومه‌ها و اوباشان وحشی وابسته به نهادهای سرکوبگر حکومت با شعار «یا روسری یا تو سری» در هر جا و مکانی به زنان و دخترانی که صورت آرایش کرده داشتند و یا حجاب من در آوردی اسلامی که زاییده افکار فاسد آخوندهاست را رعایت نمیکردند حمله‌ ور می‌شدند و روزی نبود که خبر اسید پاشی و یا تیغ کشیدن به سر و صورت دختران و ضرب و جرح آنان درسطح شهرها توسط مزدوران رژیم بحث روز مردم نباشد.

مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب و منصوب شده خامنه‌ای نیز با وقاحت تمام و با افتخار از آزار و تهدید و ضرب و جرح دختران دانشجو در دانشگاه برای اجحاف حجاب اجباری به آنان توسط خود و همپالکی‌هایش در دوران دانشجویی خود یاد میکند. اکبر گنجی فعال سیاسی صادراتی رژیم که اکنون ساکن آمریکاست نیز جزو دار و دسته‌های وحشی حکومت بود که با فرو کردن پونز به پیشانی دختران و زخمی‌ کردن آنان تلاش میکرد با این وحشیگری و بی‌غیرتی و هتک حرمت، دختران را از حقوق ابتدایی و شهروندی و انسانی آنان که آزادی انتخاب پوشش است رویگردان کند و به «حجاب اجباری» که در حقیقت خواست ملایان کلاش و دینفروش است مجبورسازد.
تعدی و تجاوز و رفتارهای وحشیانه اوباشان حکومت علیه زنان و دختران در طی این چند دهه سرانجام در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ با بازداشت و قتل مهسا امینی توسط ماموران جنایتکار گشت ارشاد، سبب شعله‌ ور شدن خشم مردم و شکل ‌گیری شورش و اعتراضات سراسری در کشور علیه حکومت ملایان شد که حمایت‌های گسترده بین‌المللی در همه عرصه‌ها از این خیزش و اعتراضات را به همراه داشت.
امروز دختران جوان و زنان آزادی خواه و شیردل ایرانزمین نشان داده‌اند که در مقابل مزدوران وحشی و بی‌غیرت حکومت که خود به هزار فساد و سیاهی آلوده هستند کوتاه نخواهند آمد و تن به حجاب اجباری نخواهند داد. از طرفی وظیفه اخلاقی و ملی مردان و جوانان باغیرت و شجاع ایران است که از زنان و دختران هموطن خود مقابل گزمه‌های بی وجدان و روانی که بسیاری از آنان مزدوران غیر ایرانی حکومت هستند دفاع و محافظت کنند و از تهدید و اهانت و بازداشت و ضرب و جرح آنان توسط این اوباشان جلوگیری کنند.
آخوندها در شورش سال شوم ۵۷ و بدون آنکه یک ملا و طلبه مفتخور جانش را از دست داده باشد به قدرت رسانده شدند و سایه عبای سیاه و نفرت ‌انگیز خود را در سراسر کشور پهناور ایران گستردند. پس از مدت کوتاهی قشر خاکستری و بی‌ تفاوت و نظاره ‌گر آن دوران و حتا درصد بالایی از مردم فریب ‌خورده‌ای که به شکلی در شورش علیه نظام پادشاهی مشارکت کرده بودند به کلاه گشادی که بر سرشان گذاشته شده و بلایی که به سرشان آورده شده بود پی بردند اما دیگر کار از کار گذشته بود و ملایان توسط اوباشان تفنگ به دست خود که مانند بسیجی‌ها و پاسداران زمان حاضر به عنوان کمیته‌های انقلاب اسلامی و گشت ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جان مردم افتاده بودند و با ایجاد جوّ وحشت و سرکوب وحشیانه، کنترل امور اداری و نظامی کشور را در دست گرفته بودند.
برخی چهره‌ها و فعالان سیاسی مخالف جمهوری اسلامی در خارج کشور به اشتباه بر این باور هستند که بدون حمایت آمریکا و غرب از اپوزیسیون و مبارزات مردم ایران، مشکل بتوان از سد جمهوری اسلامی عبور کرد. اما در واقع شروع و شکل‌گیری خیزش‌های اعتراضی و سراسری مردم ایران در دی ‌ماه ۹۶، آبان ۹۸ و خیزش انقلابی زن زندگی آزادی در شهریور ۱۴۰۱ بطور خودجوش و بدون دخالت اپوزیسیون و حمایت دولت‌های خارجی بوده که با مشارکت یک اقلیت شجاع و میهنن پرست و آزادیخواه در سراسر کشور آغاز شد و شکل گرفت و توسط فرماندهان میدانی روزها و هفته‌ها ادامه پیدا کرد.
خیزش‌‌های اعتراضی در سال‌های گذشته جلوه‌‌ای از همبستگی ملی میان اقوام ایرانی علیه حکومت ظالم و ضد ایرانی ملایان و اوباشان مسلح و امنیتی رژیم بود که در همان مقیاس کوچک هم هربار توانست پایه‌های حکومت فاسد آخوندها را به لرزه درآورد و حتا تا مرز فروپاشی پیش ببرد.
اگر ملت ایران به قدرت جمعی خود ایمان و باور داشته باشد درخواهد یافت هیچگونه نیازی برای براندازی جمهوری اسلامی به کشورهای غربی و آمریکا که خود سازنده و حامی‌ این حکومت ضد ایرانی هستند ندارد. اگر بجای آن بخش کوچکی از ملت که در سال‌های اخیر در خیزش‌های اعتراضی رژیم آخوندها را به چالش کشیدند، همبستگی و اتحاد ملی با اکثریت ملت ایران شکل بگیرد حکومت تبهکار و فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی بسیار زودتر از آنچه بتوان تصور کرد از هم خواهد پاشید و ساقط خواهد شد.
در خیزش مهسا یا زن زندگی آزادی این واقعیت به اثبات رسید که اگر مردم ایران دست بالا را در قیام علیه حکومت ضد ایرانی ملایان پیدا کنند دولت‌های غربی و شرقی حامی‌ جمهوری اسلامی در ادامه حمایت از رژیم ملایان دچار تردید خواهند شد و در نهایت چاره‌ای جز اینکه مقابل خواست و اراده ملت ایران برای رسیدن به آزادی سر تعظیم فرود آورند نخواهند داشت.
راه نجات ملت ایران برای رهایی از شرّ حکومت منحوس و قرون وسطایی ملایان، نه حمله نظامی خارجی و نه حمایت دولت‌های بیگانه است، بلکه همبستگی فراگیر ملی و قدرت جمعی ملت ایران برای براندازی این رژیم ضد ایرانی می‌باشد.

جمشید عنبرستانی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy