Sunday, Sep 22, 2024

صفحه نخست » «تغییر»،درهای جهنم را روی رژیم خواهد گشود یا روی ملت ایران؟ اقبال اقبالی

Eghbal_Eghbali.jpgحکومت اسلامی، درخت سمی کاشته شده در سرزمین ایران است که با وجود ناسازگاری ذاتی خویش با این مردم و آب و خاک، میوه های سمی گوناگون داده است. یکی از میوه های سمی این درخت ، «اصلاح »طلبان حکومتی هستند.
به روایت اسلامگرایان، پاک شدن چیز نجس، یک شرط اساسی دارد و آن این که عین نجاست یا هر نجاست دیگری نباید در آن شی باقی بماند. ویا به قول سیستانی در باره نجاسات، "مسأله 142 ـ دوازده چیز نجاست را پاک می‏کند"، و پنجمین آن، انقلاب است. براستی که انقلاب، ایران را از این نجاسات پاک می کند.

با وجود آگاهی ملی از ماهیت رژیم اسلامی، روشنگری برای انقلاب "زن زندگی آزادی" و ارائه تصویری از شانس های بزرگ برای ساختن ایران بدون اوباشان حاکم، ضروری می باشد. حمیدرضا جلایی پور «فرمایش فرمودند» که: "تغییر حکومت یعنی باز کردن درهای جهنم به روی ایران" و هشدار دادند که اگر رژیمی که تجسم نجاست، فساد، جهل و جنایت است تغییر یابد، «خطر سوریه شدن ایران وجود دارد و عملی‌ترین راه اصلاحات تدریجی است".

واقعیت چیست؟ اسلامگرایان حکومتی، چهل و شش سال است که درهای جهنم را روی ملت ایران باز کرده، ایران را به جهنم ملت و بهشت مافیاهای حکومتی تبدیل کرده و همواره ما را از جهنم جنگ داخلی ترسانده اند. کسانی ملت ایران را از سوریه ای شدن ایران می ترسانند که ایران را به شرایط خفت بارتر از سوریه سقوط داده اند. جلایی پور به کومله کردستان استناد می کند. مگر آتش جنگ را در سوریه کردها برافروختند؟ مگر اسلام سیاسی منطقه را با آتش نکشیده است؟ مگر نه اینکه ایران، سرزمین تاریخی کومله و کردها می باشد؟ انقلاب "زن زندگی آزادی" عیار ایراندوستی، همبستگی ملی، شعور سیاسی و فرهنگی جامعه ایران و نقش کردستان را بخوبی نشان داد. جامعه شهروندی با شعار اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه "کارتان"، به جلایی پورها پیام داد که خفه شوید، ایرانیان از شما عبور کرده و ما فریب دروغ های شما را نمی خوریم. حاکمان و جارچی های آنها نگاهی به کف جامعه ایران بیندازند تا ببینند که این جامعه از لحاظ سیاسی و فرهنگی، دچار تحول شده و حکومت اسلامی برای این ملت غیرقابل تحمل است. براساس شناخت از جامعه، ملت مصمم است با انقلاب «زن زندگی آزادی»، شرایط را دگرگون کند و اتفاقن، اگر داوطلبانه تسلیم نشوند، درهای جهنم روی جنایتکاران گشوده خواهد شد.
همبستگی ملی، دمکراتیک، لاییک و سوسیال شهروندان در کف جامعه، غیرقابل انکار است و دوران تقسیمبندی دینی، تباری، قومی و نژادی، در جامعه بلوغ یافته ایران سپری شده و این پندارها مربوط به دوران پیش از انقلاب "زن زندگی آزادی" می باشد. ایران به پیش از انقلاب بر نمی گردد، این آن موضوع کلیدی می باشد که دست اندرکاران حکومت اسلامی، تا روزی که قیام غافلگیرشان نکند، آنرا درک نمی کنند. انقلاب "زن زندگی آزادی" و ارزش های آن، اتوریته بلامنازع جامعه ایران است. تنها بخش قلیلی در اپوزیسیون و اقشاری سطحی جامعه، در جستجوی قهرمان، رهبر و ناجی هستند. انقلاب "زن زندگی آزادی"، سقف مشترک مبارزه برای آزادی شهروند، جامعه و میهن است. نسل «زن زندگی آزادی»، نمادهای این انقلاب و تبلور خرد جمعی جامعه بوده و نسبت به سنگ اندازی های پوپولیسم بی رمق سیاسی، دینی، مذهبی، قومی، تباری و نژادی کاملن هوشیار هستند.
نسل جدید سیاسیون، با برنامه، خردمندانه، دلاورانه و با چشم انداز روشن حرکت می کنند و به دنبال سراب روانه نمی‌شود. موتور محرک انقلاب، جامعه شهروندی با پیشتازی زنان، جوانان دمکرات، سوسیال، سکولار و میهندوست هستند که خروجی برون رفت از دیکتاتوری را ایجاد دموکراسی ، حکومت قانون و نهادهای خودمدیریت کف خیابان می دانند.
حمیدرضا جلایی پورهای حکومت اسلامی، بهتر است بجای دلسوزی برای آینده ایران، در فکر برادران شان در غزه و لبنان باشند که اکنون اسرائیل "درهای جهنم را به روی آنها گشوده است. جلایی پورها، مطمئن باشند که اگر در روی همین پاشنه بچرخد، انقلاب برای تغییر در ایران، درهای جهنم را به روی شما خواهد گشود، نه ایران و ملت ایران که 46 سال است درهای جهنم را روی آنها گشوده اید
.
اقبال اقبالی
21.09.2024



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy