Monday, Oct 7, 2024

صفحه نخست » در جواب یاوه گویی های پاسدار اکبر گنجی، عبدالستار دوشوکی

Abdolsatar_Doshouki_5.jpgعبدالستار دوشوکی - ویژه سایت گویا

پاسدار سابق اکبر گنجی در مطلبی تحت عنوان "خیانت رضا پهلوی به ایران" که در سایت گویا منتشر شده است با استناد به مصاحبه کاملا نامربوط سرهنگ جاناتان کنریکس سخنگوی سابق ارتش اسرائیل با تلویزیون سی ان ان شاهزاده را متهم به "خیانت" می کند و می نویسد "خیانت به وطن، خیانت به کشور، خیانت به ایران عزیز؛ بسیار مهم و اساسی است". نگارنده اخیرا در مطلبی تحت عنوان "جمهوری اسلامی ضد ایرانی‌ترین حکومت تاریخ" به تفصیل در مورد "خیانت" توضیح داده ام که چرا جمهوری اسلامی و همه ابواب جمعی و اعوان و انصار آن که سر سفره جمهوری اسلامی بزرگ شده اند خائن ترین و ضد ایرانی ترین در تاریخ هستند. حال با دیدن این دروغ گوبلزی پاسدار گنجی باید گفت " مژدگانی که گربه ما عابد شد".

بیش از دو سال پیش در سایت گویا نوشتم که "چرا به مقالات اکبر گنجی بدون خواندن رأی منفی می‌دهم" که عین حقیقت است. اما برای اولین بار در عرض دو سال گذشته ناچارا برای پاسخگویی آخرین "دروغ" پاسدار گنجی را خواندم. هیهات که این دروغ و بی اخلاقی پاسدار سابق هیچ تفاوتی با لاطائلات و اراجیف گذشته او ندارد. زیرا همه می دانند که شاهزاده رضا پهلوی در طی سالیان بارها مخالفت خود با حمله نظامی به ایران را مردود دانسته تا بدانجا که همپالگی های اکبر گنجی به دلیل مخالفت شاهزاده با حمله نظامی به ایران او را حتی متهم به همسازی با سپاه و رژیم کرده اند. شاهزاده حتی کمتر از یک ماه پیش در ۲۰ شهریور ماه، در حاشیه اجلاس سالانه شورای اسرائیلی-آمریکایی در هتل هیلتون واشنگتن صراحتا مخالفت خود با حمله نظامی به ایران را ابراز کردند و گفتند " من به عنوان یک ایرانی میهن‌پرست و ملی‌گرا نمی‌توانم با هیچ ‌گونه اقدام نظامی علیه کشورم موافق باشم. من همیشه با آن مخالف بودم و این خط قرمز من است" (ویدیو ضمیمه).

باید اعتراف کنم دو دهه پیش از شگرد مزورانه جمهوری اسلامی در مورد صدور عوامل خویش به خارج و زندانی کردن آنها برای چند صباحی جهت کسب نام و "نان" قبل از صدور به خارج از کشور اطلاع کافی نداشتم. اما اکنون که به لیست صاداراتی های رژیم از پاسدار گرفته تا طنز نویس و دانشجو و روزنامه نگار و غیره نگاه می کنیم باید گفت هر کدام از اینها ماموریت ویژه خود را دارند. نکته ظریف اینجاست که تقریبا همه آنها علیه شاهزاده رضا پهلوی دروغ پردازی می کنند. چرا؟

قریب به دو دهه پیش بنده مثل شاهزاده رضا پهلوی از اکبر گنجی محبوس دفاع می کردم. حتی در اطلاعيه ای که در روز دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۴ صادر کردم شدیدا از او دفاع کردم این اطلاعیه خوش باورانه و ساده لوحانه بنده در سایت گویا موجود است. وقتی هم که به لندن آمد به همراه عطا مهاجرانی, فرخ نگهدار و مسعود بهنود و دکتر حسین باقرزاده در رستوران مهدی در منطقه هامراسمیت لندن با هم چلو کباب خوردیم و آزادی او را جشن گرفتیم. اما دیری نگذشت که او چهره واقعی خود را نشان داد. لذا بیش از ۱۸ سال پیش در همین سایت گویا در نقد رفتار او مقاله ای بنام "جايگاه گنجی در صحنه مبارزات اپوزيسيون" نوشتم و به ماموریت وی به خارج از کشور و حتی "هراس افکنی های" سفارشی وی پرداختم. اخیرا نیز در مقاله ای به شگرد "صادرات رژیم به خارج" در مقاله ای به نام " موفقیت رژیم در تولید اپوزیسیون فیک (قلابی)" توضیح مفصل داده ام. بهر حال تجربه به نگارنده آموخته است که بقول حافظ " باده با محتسب شهر ننوشي زنهار / بخورد باده ات و سنگ به جام اندازد".

کلام آخر اینکه هموطنان به سخنان ماه گذشته شاهزاده رضا پهلوی (ویدئو ضمیمه) گوش کنند و به ژرفای بی اخلاقی اکبر گنجی پی ببرند. شوربختانه ایشان دچار بی اخلاق عمیق در تحریف حقایق و وارانه جلوه دادن واقعیت ها و نشر مهملات و لاطائلات شده است و سال گذشته حتی مصاحبه بنده با بی بی سی در مورد حمله جیش العدل در سالگرد جمعه خونین زاهدان را با بی اخلاقی تقطیع و تحریف کرد. هذیان روانپریشانه و بیمارگونه وی علیه اپوزیسیون برانداز و روانگسیختگی اسکیزوفرنیک وی علیه شاهزاده سرنوشت تاسف برانگیز وی را به وادی جنون کشانده است؛ که امیدوارم حادتر از این نشود.

عبدالستار دوشوکی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy