Tuesday, Oct 15, 2024

صفحه نخست » قاآنی بالاخره آفتابی شد

qaani.jpgرونمایی صداوسیما از اسماعیل قاآنی در مراسم نیلفروشان در فرودگاه مهرآباد

ایران اینترنشنال - سیمای جمهوری اسلامی، بامداد سه‌شنبه، ۲۴ مهر، هنگام گزارش ورود جنازه عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران، برای دقایقی چهره اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را نشان داد.

آخرین باری که اسماعیل قاآنی در رسانه‌ها مشاهده شد، ۹ مهرماه، دو روز پس از کشته شدن حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله هوایی اسرائیل به ستاد فرماندهی این گروه در ضاحیه در حومه جنوبی بیروت بود. قاآنی در آن زمان به دفتر نماینده حزب‌الله در تهران رفت.

سردار قاآنی و یونس شادلو خبرنگار صداوسیما در فرودگاه مهرآباد:

qa1.jpg پس از آن هیچ خبر و عکسی درباره اسماعیل قاآنی منتشر نشد. غیبت او در نماز جمعه‌ای که به امامت علی خامنه‌ای برگزار شد، بر دامنه سوالات درباره سرنوشت قاآنی افزود.



در حالی که برخی رسانه‌ها ابتدا احتمال کشته شدن او در کنار هاشم صفی‌الدین، اصلی‌ترین نامزد جانشینی حسن نصرالله را منتشر کردند، میدل ایست آی، رسانه نزدیک به حکومت قطر، هفته گذشته خبر داد که قاآنی در بازداشت و بازجویی به سر می‌برد و در جریان بازجویی دچار حمله قلبی شده و به بیمارستان منتقل شده است.

براساس این گزارش، رهبران جمهوری اسلامی در پی یافتن منشاء نفوذ عمیق اسرائیل در دستگاه‌های نظامی و امنیتی خود هستند و احتمال می‌دهند که وسایل ارتباطی اسماعیل قاآنی هک شده باشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy