دوشنبه 19 مرداد 1383

شمس آل‌احمد: از پاسخ سيمين دانشور به گفته‌هاي موجود درباره مرگ جلال استقبال مي‌كنم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فرهنگ و ادب - كتاب
شمس آل‌احمد از چاپ آنچه سيمين دانشور آن را خط‌ بطلاني بر تمام شايعات موجود درباره مرگ جلال ـ برادر شمس و همسر دانشور ـ مي‌داند، استقبال كرد.
به گزارش خبرنگار بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شمس آل‌احمد در كتابي با عنوان ”از چشم برادر“ كه در سال 54 منتشر شد، مطالبي را درباره مرگ جلال‌ آل‌احمد مطرح كرده است. او مي‌گويد: در زمان مهندس بازرگان كه شهيد چمران مدير اسناد انقلاب بود، پرونده قتل جلال را در اختيار من گذاشت و من كپي آنها را در ”از چشم برادر“ چاپ كردم كه جلال از طرف تيمسار بختيار، كه برادر سيمين دانشور معاون او بوده، به قتل رسيده است. از همان زمان هم بين من و خانم دانشور كدورت پيش آمد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اما سيمين دانشور چندي پيش در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا از اضافه شدن مقاله‌اي با عنوان ”از آنچه رفته حكايت“ به تجديد چاپ كتاب ”غروب جلال“ خبر داد و در اين‌باره متذكر شد: در اين مقاله خط بطلاني كشيده‌ام به شايعاتي كه پس از مرگ جلال درباره چگونگي مرگش بر سر زبان‌ها افتاد.
شمس‌ آل‌احمد با بيان اينكه اين كار، هم به اطلاعات او مي‌افزايد، هم به اطلاعات خوانندگان، گفت: من آنچه را اعتقاد داشتم با سند و مدارك ارايه دادم، خانم دانشور كه عقيده ديگري دارد، مي‌تواند آن را ارايه دهد.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10779

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شمس آل‌احمد: از پاسخ سيمين دانشور به گفته‌هاي موجود درباره مرگ جلال استقبال مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016