چهارشنبه 23 دي 1383

مدير عامل جديد خانه‌ سينما: عشق و جنون باعث پذيرش اين مسووليت شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فرهنگ و هنر - سينما
سيد ضياء هاشمي، ايجاد وفاق و همدلي در مجموعه‌ي سينما را در روس برنامه‌هاي خانه‌ي سينما دانست.
مدير عامل خانه سينما در حاشيه «هفته فيلم آذربايجان در تهران» در گفت‌وگو با خبرنگار هنري ايسنا در خصوص پذيرش اين سمت ‌گفت: با اصرار اهالي سينما آمدم چون مسئوليت سنگيني است، كه تنها عشق و جنون باعث پذيرش آن مي‌شود.پذيرش اين مسئوليت خيلي سنگين است و هنوز در شوك هستم.
وي در ادامه تصريح كرد:‌ اميدواريم با همدلي و وفاقي كه بين اهالي سينما بوجود مي‌آيد،‌ خانه‌ي سينما مكاني براي همه هنرمندان سينما باشد.
سيد ضياء هاشمي تشكيل جمع همبسته‌اي از نخبگان سينما در كميته‌هاي تخصصي خانه سينما را از مسائل پيش رو دانست و به ايسنا گفت: اميدواريم با تشكيل اين كميته‌ها در آينده‌اي نزديك از افكار و عقايد هنرمندان براي بهبود وضعيت سينما استفاده كنيم و در اين راه انجام مطالعات و پژوهش در رابطه با اصلاح ساختاري خانه سينما طبق برنامه 5 ساله مد نظر است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: در اين راستا پژوهش و تحقيق پيرامون آسيب‌شناسي سينما و مسائلي چون پخش، نمايش، سالن و تجهيزات و مهم‌تر از همه استفاده و بكارگيري از نظرات جامعه علمي كشور ضروري است.
مدير عامل خانه سينما بر آسيب‌شناسي سينما بصورت جدي تاكيد كرد و گفت: نمي‌خواهيم بصورت مقطعي مسكن بدهيم و مقطعي عمل كنيم، بلكه برنامه‌ريزي زيربنايي خواهيم داشت و اميدواريم بتوانيم صندوق مالي براي اعضاء خانه سينما فراهم كنيم.
هاشمي، اعلام كرد برنامه‌هايي مفصل‌تر مديريتش در خانه سينما را در آينده نزديك بعد از برگزاري جلسات هيات مديره مطرح خواهد كرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16808

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مدير عامل جديد خانه‌ سينما: عشق و جنون باعث پذيرش اين مسووليت شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016