چهارشنبه 26 اسفند 1383

فوت ناگهاني برادر "ترانه‌‏ عليدوستي" در مراسم چهارشنبه سوري، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

شب گذشته (سه‌‏شنبه شب : 25 اسفند) ، برادر "ترانه عليدوستي" , بازيگر نوپا اما موفق سينماي ايران , در مراسم چهارشنبه‌‏سوري در گذشت .
به گزارش گروه هنر خبرگزاري كار ايران , ايلنا , برادر ترانه كه 16 سال بيش نداشت در اين مراسم به شدت مجروح و به بيمارستان آتيه انتقال يافت ، اما حدود ساعت يك بامداد چهارشنبه ، در برابر بهت همگان درگذشت .
لازم به ذكر است ؛ حين وقوع اين حادثه ، ترانه در حال بازي در فيلمي به نام "چهارشنبه سوري" بود ، اين فيلم به كارگرداني "اصغر فرهادي" ساخته مي‌‏شود و روايتي اجتماعي از اتفاقات حاشيه‌‏اي چهارشنبه سوري است . پس از انتشار خبر اين حادثه ، فيلم‌‏برداري چهارشنبه سوري كه از 18 اسفند شروع شده بود ، متوقف گشت .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"هديه تهراني" و "حميد فرخ‌‏نژاد" ديگر بازيگران اين فيلم هستند و طراحي گريم را مهرداد ميركياني , صدابرداري همزمان را حسن زاهدي و مديريت فيلم‌‏برداري چهارشنبه‌‏سوري را نيز حسين جعفريان به عهده دارد .
مراسم خاكسپاري فرزند "حميد عليدوستي" , (پدر ترانه) كه سابقاً كاپيتان تيم ملي بود و در حال حاضر نيز مربي تيم ملي نوجوانان فوتبال است , فردا برگزار مي‌‏شود .
غم از دست دادن اين عزيز را به خانواده و دوستانش و به خصوص ترانه عزيز تسليت مي‌‏گوييم . چشم انتظاريم كه هر چه زودتر بازي زيباي ترانه را در چهارشنبه‌‏سوري شاهدباشيم تا به يمن حضورش ، ديگر شاهد اين گونه واقعه‌‏هاي تلخ نباشيم .

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19412

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فوت ناگهاني برادر "ترانه‌‏ عليدوستي" در مراسم چهارشنبه سوري، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016