سه شنبه 5 مهر 1384

وزارت ارشاد به کتاب "زن زیادی" مجوز انتشار نداد، "هتل کالیفرنیا" تازه ترین کتاب تهمینه میلانی، مهر

اثر داستانی « هتل کالیفرنیا » نوشته " تهمینه میلانی " که بیشتر به عنوان کارگردان سینما مطرح است ، به پیشخوان کتابفروشی ها رسید .
----------------------------


به گزارش خبرنگار کتاب مهر ، « هتل کالیفرنیا » ، نوشته تهمینه میلانی در 128 صفحه ، با شمارگان 3000 نسخه و بهای 1500 تومان توسط نشر روشنگران و مطالعات زنان ، به پیشخوان کتابفروشی ها راه یافت .

این کتاب براساس فیلمنامه ای به قلم این کارگردان سینما به رشته تحریردرآمده است ، با قلمی داستانی روایت معاصر را دربستر اجتماعی آشوب زده روایت می کند .

به گزارش مهر ، انتشارکتاب « زن زیادی » ، از دیگر آثار این نویسنده ، با عدم صدور مجوز از سوی وزارت ارشاد ، توسط نشر روشنگران منتفی شده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فیلم " زن زیادی " ، با نویسندگی و کارگردانی تهمینه میلانی ، هم اکنون برپرده سینماها اکران شده ، اما داستان این فیلم مجوز انتشار دریافت نکرده است ، گفتنی است موضوع عدم صدور مجوز انتشار برای این کتاب به قبل از حضور محمد حسین صفارهرندی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برمی گردد .

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26368

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزارت ارشاد به کتاب "زن زیادی" مجوز انتشار نداد، "هتل کالیفرنیا" تازه ترین کتاب تهمینه میلانی، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016