دوشنبه 25 مهر 1384

بهرام بيضايى: قرار نيست فيلمي بسازم! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما


درپي انتشار اخبارى در برخي نشريات مبني بر اينکه بهرام بيضايى قرار است بعد از چند سال، فيلمى را جلوى دوربين ببرد و حتى تهيه كننده فيلم نيز مشخص شده بود، اين فيلمساز طي تماسي به ايسنا اعلام کرد چنين فيلمي وجود خارجي ندارد!

بهرام بيضايى روز دوشنبه در اينباره به خبرگزاري دانشجويان ايران گفت : من هم با تعجب اين خبر را خواندم ولى تا الان كه كسى با من تماسى نگرفته و اصلاً در جريان نيستم و قرارنيست فيلمي بسازم . اگر خبري از فيلم جديدم شود حتما خودم خبر مي دهم!

بهرام بيضايى كه چندى پيش دومين نمايش صحنه اى خود را در سال هاى اخير به روى صحنه برده بود در آن زمان اعلام كرد كه طى پنج سال گذشته، در تلاش براى ساختن فيلم تازه اى، جز ناهمراهى و دوگانگى از برخى مسئولان سينمايى وقت نديده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بيضايى در ادامه گفت : من سيزده سال پيش نمايشنامه اى نوشته بودم كه به تازگى آن را پيدا كرده ام و هم اكنون در حال پاكنويس كردن آن هستم كه شايد آن را منتشر كنم يا شايداگر بتوانم آن را روى صحنه ببرم. بيضايى تاكيد كرد چندان مطمئن نيستم كه بتوانم اين نمايشنامه را اجرا كنم. بيضايى توضيح داد: اين نمايشنامه طربنامه نام دارد و يك كار تخت حوضى است. چندى پيش اخبارى منتشر شد كه فيلمنامه ماهى، نوشته بهرام بيضايى براى انتشار رد شده است. بيضايى در گفت وگويى با ايسنا درباره علت رد اين فيلمنامه گفته بود: معمولاً علت را نمى گويند. با اين وضعيت خودم هم مانده ام و نمى دانم چه كنم. بيضايى عنوان كرده بود : متاسفانه هيچ كس حاضر نيست راجع به رد شدن اين فيلمنامه توضيح دهد.

او ادامه داده بود : مسئولان قبلى مى گفتند بگذاريد مسئولان جديد بيايند و مسئولان جديد نيز گويا كارهاى تصويب شده قبلى راهم قبول ندارند و بايد گويى كارهاى تصويب شده قبلى هم دوباره بررسى شوند. گفتنى است بيضايى چندى پيش در پاسخ به سئوالى درباره سكوت طولانى اش در اين سال ها گفته بود: من هيچ گاه سكوت طولانى نكرده ام، هميشه دارم كار مى كنم و شايد وقت براى كارهايم كم مى آورم، من زمانى كه در سينما يا تئاتر فعاليت نمى كنم در حال نوشتن هستم.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26744

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بهرام بيضايى: قرار نيست فيلمي بسازم! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016