چهارشنبه 23 فروردين 1385

ژوليت بينوش ايران را ترک کرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما


"ژوليت بينوش" بازيگر فرانسوي، بامداد چهارشنبه، ايران را ترك كرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ايسنا، بامداد امروز و در فرودگاه مهرآباد عباس كيارستمي و محمود كلاري در حالي اين بازيگر فرانسوي را بدرقه كردند كه اين برنده جايزه اسکار در فرصت يك هفته‌اي حضورش در ايران تنها ديدارهاي محدودي با برخي بازيگران و دست اندرکاران سينماي ايران داشت.

در نخستين دقايق صبح امروز نيز در حاليکه فقط خبرنگار و عکاس خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) و عکاس خبرگزاري فرانسه در فرودگاه حضور داشتند ، ژوليت بينوش که چندان ميانه اي با عكس و گفتگو با خبرنگاران ندارد ترجيح داد عينك تيره اش را بر چشم بزند و بگويد که مايل است از او فقط به عنوان يك دوست عكس بگيرند.

ژوليت بينوش كه هفته ي گذشته وارد تهران شد، از ابتداي سفرش، قصد داشت در سكوت خبري ، تنها به ديدار اماكن تاريخي ايران بپردازد اما انتشار برخي اخبار مبني بر حضور وي در ايران و ... بار ديگر نشان داد که در دنياي ارتباطات امروز هيچ چيزي را نمي توان از نظرها پنهان داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دو روز بعد از حضور وي در کشورمان يكي از دست اندركاران فيلم كيارستمي به ايسنا گفت: حضور"ژوليت بينوش" بازيگر فرانسوي در ايران هيچ ارتباطي به فيلم جديد عباس کيارستمي ندارد .

"ژوليت بينوش" بامداد چهارشنبه 23 فروردين ماه بعد از يك سفر يك هفته‌اي كه به دعوت عباس كيارستمي صورت گرفته بود، ايران را ترك كرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29643

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ژوليت بينوش ايران را ترک کرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016