دوشنبه 10 ارديبهشت 1386

شهرام ناظری با ارکستر سمفونيک به رهبری نادر مشايخی، سمفونی مولانا را اجرا می‌کند، فارس

خبرگزاری فارس: نادر مشايخی گفت: ارکستر سمفونيک تهران با برطرف شدن مشکلاتش،سمفونی مولانا را به خوانندگی «شهرام ناظری» اجرا می‌کند.


رهبر ارکستر سمفونيک تهران در گفت ‌وگو با خبرنگار موسيقی فارس گفت: ارکستر سمفونيک تهران همچنان مشکلاتی از جمله حقوق نوازندگان را دارد که با برطرف کردن اين مشکلات،سمفونی مولانا را به خوانندگی «شهرام ناظری» اجرا می‌کنيم البته زمان اين اجرا نيمه دوم سال خواهد بود.
وی در خصوص سمفونی مولانا افزود: اين سمفونی را که بر اساس اشعار مولانا و به سفارش سازمان صدا و سيما ساخته‌ام را با صدای «شهرام ناظری» و با يکی از ارکسترهای خارجی ضبط و سپس در ايران اجرا خواهيم کرد.
اين آهنگساز با بيان اينکه شعرهای اين سمفونی اين هفته مورد تأييد قرار می‌گيرد، اظهار داشت: سمفونی مولانا بر اساس يکی از اشعار مولانا شکل گرفته و از ۴ قسمت تشکيل شده که تنها بخش اول و آخر با کلام هستند.اين شعر آخر اين هفته توسط «محمدعلی موحد» بزرگ‌ترين مولانا شناس مورد بازبينی قرار می‌گيرد که با تأييد ايشان «ناظری»خوانندگی آن را انجان می‌دهد.
«مشايخی»درباره انتخاب«ناظری»برای اين اثر گفت:اشعار مولانا ويژگی‌هايی را دارد که همه نمی‌توانند آنها را بخوانند و از آنجايی که«شهرام ناظری»توانمندی خاصی برای اجرای اشعار مولانا دارد و همچنين باتوجه به علاقمندی ايشان برای اين اثر،اين خواننده برای سمفونی مولانا انتخاب شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رهبر ارکستر سمفونيک تهران با بيان اينکه سمفونی مولانا يک سمفونی نيست،تصريح کرد:مولانا يک سمفونی نيست بلکه اسم پروژه،سمفونی مولاناست و قطعا با پايان مراحل کار اسمش تغيير خواهد کرد.
«مشايخی»درخاتمه خاطرنشان کرد:سمفونی مولانا برای من نشان دهنده يکسری از ويژگی‌های خاصی است که برای ما ايرانيها بسيار مهم است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33196

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شهرام ناظری با ارکستر سمفونيک به رهبری نادر مشايخی، سمفونی مولانا را اجرا می‌کند، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016