شنبه 17 آذر 1386

کنسرت محمدرضا شجريان در دبی لغو شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - موسيقی

هم‌زمانی اجرای کنسرت با عيد کريسمس و سال جديد ميلادی و اختصاص تالار دانشگاه آمريکايی دبی به مراسم‌ و برنامه‌های ديگر، دليل لغو کنسرت محمدرضا شجريان و گروهش در امارات متحده‌ی عربی - دبی - عنوان می‌شود. در هر صورت در حالی که کمتر از دو هفته ديگر به زمان اجرای کنسرت محمدرضا شجريان در دبی مانده بود، دانشگاه مورد اشاره از برگزاری کنسرت استاد آواز ايران صرف نظر کرد.

به گزارش خبرنگار بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در امارات، اين در شرايطی است که دوست‌داران موسيقی سنتی از روز نخست اعلام برنامه، بليت‌هايی با قيمت‌های بيش از يک‌صد هزار تومان در امارات خريداری کرده بودند.

گفته می‌شود که مسوولان طرف قرارداد با مدير برنامه‌های شجريان به‌طور يک‌جانبه قرارداد را لغو کرده و کنسرت نيز برگزار نخواهد شد.

مسوول فروش بليت اين کنسرت در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا در دبی اعلام کرد، علت اصلی لغو کنسرت، هم‌زمانی با عيد کريسمس و سال جديد ميلادی است که تالار دانشگاه آمريکايی در دبی به مراسم و برنامه‌های کريسمس اختصاص يافته است!

وی درباره‌ی بليت‌هايی که بعضا با چند برابر قيمت خريداری شده است، اظهار کرد: ما تا يک ماه ديگر صبر می‌کنيم تا تکليف برگزاری اين کنسرت مشخص شود؛ درصورتی‌که کنسرت اجرا نشد، افرادی که بليت تهيه کرده‌اند، می‌توانند تنها مبلغ مشخص‌شده بر روی بليت را باز پس گيرند.

وی گفت: قيمت بليت‌ها از ۱۵۰ تا ۳۰۰ درهم بوده، درحالی‌که افرادی با مبلغ بيش از ۴۵۰ درهم نيز آن‌ها را خريداری کرده‌اند؛ ما مسوول قيمت‌های بالا نيستيم و فقط قيمت درج‌شده روی بليت را استرداد خواهيم کرد.

اين در حالی است که کتايون خوانساری - همسر شجريان - در پيگيری‌های خبرنگار ايسنا، گفت: به‌طور قطع کنسرتی تا نوروز در دبی برگزار نخواهد شد، پس از آن نيز برگزاری اجرا در شهر دبی بعيد خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا، در حالی که شور و هيجان ايرانيان مقيم امارات برای شرکت در کنسرت استاد آواز ايران رو به افزايش بود، پس از اعلام خبر لغو کنسرت ايرانيان مقيم را با حسرت و نگرانی روبه‌رو کرد.

قرار بود کنسرت يادشده روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه سال جاری در تالار آمفی تئاتر دانشگاه آمريکايی دبی برگزار شود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35169

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کنسرت محمدرضا شجريان در دبی لغو شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016