دوشنبه 24 دي 1386

عباس کيارستمی و گابريل گارسيا مارکز به همايش فرهنگ و بلايای طبيعی دعوت شدند، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما


"عباس کيارستمی" - کارگردان مشهور ايرانی - برای شرکت در اولين همايش بين‌المللی فرهنگ و بلايای طبيعی که از سوی انجمن بين‌المللی قلم برگزار خواهد شد، دعوت شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، "عباس کيارستمی" به همراه "گابريل گارسيا مارکز" - نويسنده‌ی کلمبيايی برنده نوبل ادبيات - از جمله مهمانان سرشناس در اولين همايش بين‌المللی فرهنگ و بلايای طبيعی خواهند بود که ماه آينده در ژاپن برگزار خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبری "نيوزواير" "ليو ژنگ" - عکاس چينی - و "سوزان کوسيل" - ترانه‌سرای آمريکايی - نيز در اين رويداد حضور خواهند يافت.

اين مجمع بين‌المللی که به مدت چهار روز تا ۲۵ فوريه ادامه خواهد داشت، محلی برای گردهمايی هنرمندان جهانی است که آثاری درباره بلايای طبيعی نوشته يا توليد کرده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين رويداد، نمايندگانی از حوز‌ه‌های مختلف هنری در مجامع بين‌المللی به سخنرانی خواهند پرداخت و به دنبال راهکاری برای پاسخ به بلايای طبيعی از ديدگاه فرهنگی خواهند بود.

بر اساس اين خبر، هدف انجمن بين‌المللی قلم برای برگزاری چنين رويدادی ترويج اين ايده است که هنر و ادبيات هيچ مرزی نمی‌شناسند و بايد ميان ملت‌ها، بويژه هنگام اختلافات بين‌المللی و سياسی، به عنوان يک واحد مشترک درآيند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35629

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عباس کيارستمی و گابريل گارسيا مارکز به همايش فرهنگ و بلايای طبيعی دعوت شدند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016