چهارشنبه 3 بهمن 1386

در آستانه‌ جشنواره‌ فيلم فجر، قطعی گاز سينماها ادامه دارد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما


در آستانه‌ی جشنواره‌ی فيلم فجر رييس انجمن سينماداران خبر داد که گاز حدود ۹۵ درصد سينماهای تهران از اوايل هفته‌ی دوباره قطع شده است.

محمد صابری رييس انجمن سينماداران در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايی ايسنا خبر داد: متأسفانه بعد از اين‌که اين مشکل با پيگيری مدير امور سينمايی اداره کل نظارت و ارزشيابی حل شد و تقديرنامه‌ای هم از طرف ما برای شرکت گاز ارسال شد، باز هم روز گذشته گاز تعدادی از سينماها قطع شد و اين سالن‌ها به حالت تعطيلی يا نيمه‌تعطيل درآمدند.

وی ادامه داد: جای تعجب است که چرا بايد چنين برخوردی با سينما صورت بگيرد، درحالی‌که سالن‌های سينما مصرف زيادی ندارند و حتا به همه سينماها نامه‌ای ارسال کرديم تا نهايت صرفه‌جويی را داشته باشند.

صابری با بيان اين‌که فضای سرد سينماها مانع حضور مخاطبانی در سينماها شده است گفت: حتی خود کارگران سينماها هم نمی‌توانند در اين وضع کار کنند و اگر وضعيت به همين شکل باشد سينماها را تعطيل خواهيم کرد.

وی از تشکيل جلسه فوق‌العاده انجمن سينماداران برای بررسی اين مشکل در روز شنبه هفته‌ی جاری خبر داد و اظهار اميدواری کرد به زودی گاز سينماها وصل شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا، سينماهای استقلال،بهمن، قدس، فلسطين، عصر جديد، بلوار، آسيا، ملت، ميلاد و آفريقا را از جمله اين سينماها هستند که در روزهای تعطيل همزمان با عاشورا و تاسوعا قطعی گازشان آغاز شده است و همچنان قطع است.

تعدادی از سينما همچون بهمن با نصب اين برچسب که به دليل قطعی گاز سانس آخر نداريم به مخاطبان‌شان اطلاع دادند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35707

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در آستانه‌ جشنواره‌ فيلم فجر، قطعی گاز سينماها ادامه دارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016