جمعه 3 خرداد 1387

فروش اينترنتی بليط‌های کنسرت شجريان در تهران، ايسنا

فروش اينترنتی کنسرت محمدرضا شجريان به‌همراه گروه شهناز از روز دوشنبه در حالی آغاز می‌شود که تاکنون اعلامی مبنی بر قيمت بليط و جايگاه‌ها نشده است.

به گزارش خبرنگار بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين کنسرت روزهای ۲۹ و۳۰ خرداد و اول و دوم تيرماه سال‌جاری در تالار بزرگ کشور کنسرت موسيقی ايرانی تدارک ديده شده است.


طبق اعلام برگزارکنندگان، فروش بليط از ظهر روز دوشنبه ششم خرداد ۱۳۸۷ آغاز و اقدام‌های لازم برای آن در دو بخش مقدمات خريد و خريد بليط انجام خواهد شد.

امسال برخلاف سال گذشته برای اين کنسرت بليطی رزرو نمی‌شود و خريد بليط، همزمان با انتخاب و پرداخت مبلغ آن به‌صورت قطعی اعلام شده است.

سيستم فروش اينترنتی کنسرت شجريان سال گذشته مشکلاتی را برای مخاطبان مشتاق ايجاد کرد و سرانجام بليط‌ها در مراکز فروش فروخته شدند.

در کنسرت جاری شجريان با گروه شهناز، قطعه‌هايی از اشعار مولانا، حافظ و سعدی اجرا می‌شود؛ اما تاکنون اعلامی مبنی بر جزييات اجرای قطعه‌ها در کنسرت نشده است. اين درحالی است که گفته می‌شود که همايون شجريان در اين اجرا پدر را همراهی نخواهد کرد چراکه درگير اجرای کنسرتی با گروه دستان است که مردادماه سال جاری در تالار بزرگ کشور به صحنه می‌آيند.


بنا بر اين گزارش، نوازندگان گروه شهناز متشکل از سينا جهان‌آبادی - کمانچه، شاهو عندليبی - نی، حامد افشاری - قيچک باس، مهرداد ناصحی - قيچک آلتو، کاوه معتمديان - کمانچه، رادمان توکلی - تار، رامين صفايی - سنتور، حميد قنبری - تنبک، حسين رضايی نيا - دف، محمدرضا ابراهيمی - عود، مژگان شجريان - سه‌تار و مصطفی عميدی‌فرد - بم تار و رباب، هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفته می‌شود بخشی از درآمد حاصل از اين برنامه به بازسازی آرامگاه شمس تبريزی در شهرستان خوی اختصاص خواهد يافت.

شجريان پاييز سال گذشته به شهرستان خوی سفر کرد، اما برای برگزاری کنسرت در اين شهرستان و شهر تبريز با مسؤولان استان به توافق نرسيد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37007

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فروش اينترنتی بليط‌های کنسرت شجريان در تهران، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016