پنجشنبه 16 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> مصباح یزدی: احمدی‌نژاد 3 شیفت کار می‌کند، شهاب نیوز

محمد تقی مصباح یزدی از اساتید حوزه علمیه قم؛ دولت محمود احمدی‌نژاد را یکی از کارآمدترین دولت‌های بعد از انقلاب اسلامی نامید و گفت: امروز رییس دولت به اندازه سه شیفت کاری کار می‌کند.

سه شیفت کاری برابر 24 ساعت در روز است.

به گزارش خبرگزاری رسمی دولت، آیت‌الله مصباح یزدی روز سه شنبه در دیدار با وزیر راه و ترابری ابراز عقیده کرد: در دولتهای گذشته بسیاری از ارزشها و آرمانها کمرنگ شده بود ولی امروز دولت نهم آن اهداف و شعارهای انقلاب را ترویج و رونق داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مصباح یزدی با اشاره به اینکه دولتمردان در زمینه خدمت رسانی و کار برای دولتهای بعد از خود الگو می‌باشند، اظهار داشت: از برکات و دستاوردهای دولت نهم، ترسیم برنامه و راهکار برای دولتهای بعد از خود نیز می باشد.

وی ادامه داد: دولتهای بعد از دولت نهم نمی‌توانند خلاف طرحها و اقداماتی که این دولت آغاز کرده است، عمل نمایند.

مصباح یزدی با اشاره به اینکه رییس دولت نهم فرهنگ کار را در کشور نهادینه کرد، گفت: مردمی که این همه خدمت صادقانه و تلاش های شبانه روزی دکتر احمدی‌نژاد و اعضای هیات دولت را می بینند به راحتی زیر بار هر کسی نخواهند رفت.

وی اضافه کرد: در دولت نهم، رییس جمهور، وزرا و مدیران به همه یاد دادند که مسوولیت پذیرفتن به چه معنا می باشد.

مصباح یزدی افزود: اگر سایر خدمات دولت نهم را نادیده بگیریم ترویج فرهنگ خدمت و کار در کشور برای افتخارات این دولت کافی است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته به خاطر فرهنگ استعماری و غربی که موج آن به ما رسیده بود به کم کاری و ارایه آمارهای غیرواقعی عادت کرده بودیم.

مصباح خاطرنشان کرد: طبق آمار در گذشته کار مفید یک کارمند در شبانه روز، 30دقیقه بود ولی امروز رییس دولت به اندازه سه شیفت کاری کار می کند.

وی افزود: باید این فرهنگ نیز در لایه های پایین دستگاههای دولتی نیز درونی شود.

آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: امروز مانند گذشته مسوولان دولتی نمی توانند، ارباب رجوع خود را دور بزنند لذا باید از کسانی که این فرهنگ را ترویج کردند باید تقدیر شود.

وی افزود: متاسفانه گاهی در سطح کلان به برخی مسائل که در لایه های پایین در دستگاههای اجرایی و مدیریتی انجام می شود توجه نمی‌شود و این ممکن است به عملکرد دولت لطمه وارد سازد.

آیت‌الله مصباح گفت: گاهی برخی مسائل از جمله فروش بلیت‌های هواپیما توسط بخش خصوصی مردم را رنج می دهد و برای سوء استفاده از این مسائل باید جلو این مسائل گرفته شود.





Copyright: gooya.com 2016