چهارشنبه 10 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> رسـوایی بزرگ با فاش شدن دروغ و تقلب شورای نگهبان (گزارش تصویری)

منابع خبر و تصویر: ایرنا، تابناک، وبلاگ تك صدا، فرارو و خبرآنلاین

دستپاچگی سخنگوی شورای نگهبان پس از روشدن تقلب: تا خوردن یا نخوردن تعرفه ها و نو بودن آنها نمی تواند دلیل انجام تخلف باشد
کدخدایی در مورد تعرفه ها نو و حتی تا نخورده و اظهارات امیدوار رضایی نیز که عنوان کرده بود که 70 تا 80 درصد آرا با یک خودکار و با یک دستخط در صندوق های مختلف نوشته شده است، گفت: این موضوع از همان بخش هایی است که قوه قضائیه باید به آن رسیدگی کند و با کسانی که این شائبه ها را درست می کنند برخورد نماید. صرف تا خوردن یا نخوردن تعرفه ها و نو بودن آنها نمی تواند دلیل انجام تخلف باشد.

سخنگوی شورای نگهبان: قوه قضائیه باید با کسانی که میگویند آرای مردم تا نخورده برخورد کند.

فاش شدن دروغ و تقلب شورای نگهبان با انتشار تصاویر تعرفه های تا نشده
انتشار تصاویر تعرفه های تا نخورده و نو از تلویزیون در جریان باز شماری آرا بار دیگر باعث رسوایی شورای نگهبان شد. در حالیکه همه رای دهندگان برای انداختن رای به صندوق باید تعرفه را تا می کردند نمایش تعرفه های دست نخورده و نو از سیمای جمهوری اسلامی را باید سند عیر قابل انکاری از تقلب اشکار در انتخابات دانست. افشا شدن این رسوایی با عث واکنش عجولانه سخنگوی شورای نگهبان و تهدید کسانی شده است که صحت انتخابات را مورد تردید قرار میدهند.

چرا رای ها اینقدر نو هستند و هیچکدام تا نخورده اند؟
در میان عکسهایی که در خبرگزاری رسمی دولت از بازشماری آرا منتشر شده است، چند نکته جدی وجود دارد: 1- اینکه صندوق رای شورای شهر در میان صندوقهای رای ریاست جمهوری چه می کند؟ 2- چرا رای ها اینقدر نو هستند و هیچکدام تا نخورده اند؟ مگر هنگام رای دادن برگه های رای را تا نکردیم؟ 3- تمام محمود احمدی نژادها با یک خط نوشته شده اند

رسوایی جدید برای شورای نگهبان-تایید نتیجه انتخابات توسط شورای نگهبان پیش از باز شماری آرای گیلان
در حالی که خبرگزاری فارس در ساعت 22:23 دوشنبه شب اعلام کرد نتیجه بازشماری آرای گیلان صبح سه شنبه اعلام می شود، شورای نگهبان حدود ساعت 21:50 دوشنبه شب انتخابات را تایید کرد. خبرگزاری فارس افزود:کار شمارش دوباره آرای 10 درصد صندوق‌های رآی در 16 شهرستان گیلان انجام شد که نتیجه نهایی آن صبح سه شنبه اعلام می‌شود ولی طبق آخرین گزارش‌ها، هیچ تغییری در نتیجه آرای گیلان به وجود نیامده‌ است، به جز در چند موارد که به آرای احمدی‌نژاد اضافه شد. گفتنی است خبر پیروزی احمدی نژاد در انتخابات را خبرگزاری فارس روز جمعه 22 خرداد سه ساعت و نیم قبل از گشودن صندوقها اعلام کرده بود.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 













ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 


Copyright: gooya.com 2016