دوشنبه 3 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> جنجال جدید در خانواده سلطنتی بریتانیا (+ ویدئو)

بی بی سی - سارا فرگوسن، همسر سابق پرنس اندرو، پسر ملکه بریتانیا در حالی که مخفیانه از او فیلمبرداری می شد به مخاطب خود گفته است که در برابر دریافت مبلغی معادل هفتصد هزار دلار، امکان ملاقات او با پرنس اندرو را فراهم خواهد آورد.


هفته نامه بریتانیایی News of the World ، می‌نویسد سارا فرگوسن که لقب او دوشس یورک است به خبرنگاری که خود را یک بازرگان ثروتمند جازده بود گفته است در برابر دریافت پول او را به پرنس اندرو که نماینده بازرگانی ویژه دولت بریتانیاست معرفی خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در مقاله این روزنامه گفته شده که دوشس یورک مبلغی معادل چهل هزار دلار به عنوان پیش پرداخت را قبول کرده و به مخاطب خود گفته است در عوض پرنس اندرو به انجام معاملات پر منفعت به او کمک خواهد کرد.

در فیلمی که مخفیانه تهیه شده دوشس یورک به مخاطب خود می گوید خواهد توانست تا ده برابر پولی را که می دهد به دست آورد و ادعا می کند که وی می تواند هر دری را که او می خواهد برایش باز کند.

در این مقاله خاطر نشان شده که پرنس اندرو، کاملا از این ماجرا بی خبر بوده است.

به نوشته News of the World دوشس یورک همواره از وضعیت مالی خود شکایت می کند و می گوید پولی که پس از طلاق از همسر سابقش دریافت می کند تنها پانزده هزار پوند در سال است.

در فیلم مورد بحث وی می گوید به پول احتیاج دارد و می افزاید که با معامله ای که انجام خواهد گرفت این مشکل او برطرف خواهد شد.

در پی انتشار این خبر در رسانه های بریتانیایی، سارا فرگوسن از این موضوع ابراز ناراحتی شدید و تاسف کرد.

سخنگوی کاخ سلطنتی بریتانیا در واکنش به این ماجرا گفت اظهار نظری در این باره نمی کند.

سارا فرگوسن و پرنس اندرو در سال 1986 ازدواج کردند و پس از داشتن دو فرزند در سال 1992 از یکدیگر جدا شدند.

خبرنگار بی بی سی می گوید با وجود این جدایی، سارا فرگوسن و همسر سابقش روابط دوستانه و خوبی دارند و هم اکنون او و دو دخترش در خانه پرنس اندرو زندگی می کنند.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016