چهارشنبه 2 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> چاپ روزنامه ایران با تیتر سفید (تصویر)

مهر - درپی حوادث پس از کنفرانس خبری روزگذشته درساختمان روزنامه ایران در حالی که این روزنامه ، تیتراصلی صفحه اول خود را سفید چاپ کرد، نوشت: حادثه ورود افراد دادستانی و انتظامی به موسسه ایران در روز دوشنبه 30 آبان ماه جاری که با بازداشت مدیر مسئول و 39 تن از خبرنگاران و کارکنان روزنامه همراه بود، مانع از تداوم کار خبری تحریریه روزنامه شد. از آنجا که روزنامه ایران مایل به تشویش اذهان عمومی نبوده و در برابر مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم نیز احساس تعهد می کند لذا بخش سفید خوانی روزنامه را به یادآوری این ماجرا اختصاص داده با این امید که هرگز چنین حادثه تاسف باری تکرار نگردد.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این درحالی است که دولت آبادی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: دادستانی تهران یکشنبه شب به جوانفکر درخصوص بیان اظهارات اختلاف برانگیز با هدف تشویش اذهان عمومی هشدارداد، اماجدی گرفته نشد و وی درقبال دستورقضایی مقاومت کرده وباتماسهای تلفنی وحضور درجمع کارکنان موجب تحریک آنهاشده است.

در همین راستا مرتضی تمدن استاندار و رئیس شورای تامین استان تهران پس بازدید از موسسه ایران گفت: با حمله کنندگان به روزنامه ایران قاطعانه برخورد می شود.

همچنین روزنامه تهران امروز کنفرانس خبری دیروز را «جنجال کنفرانس انحرافی» و «کنفرانس جنجالی برای تنفس مصنوعی» عنوان کرد.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016