جمعه 18 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> تصادف ۳ میلیون یورویی در ژاپن (ویدئو + تصویر)

دویچه وله - فراری، یک لامبورگینی و ۳ مرسدس بنز خالقان تصادفی در ژاپن بودند که سه میلیون یورو خسارت برجای گذاشت و ده نفر را مجروح کرد. این واقعه گران‌قیمت‌ترین تصادف در تاریخ ژاپن لقب گرفته است.

japanFerCrash.jpg

روز دوشنبه (۵ دسامبر/۱۴ آذر) تصادفی در یکی از بزرگراه‌های غرب ژاپن به وقوع پیوست که ۳ میلیون یورو خسارت برجای گذاشت؛ تصادفی که در آن ۸ فراری، یک لامبورگینی و ۳ مرسدس بنز با هم یا با موانع کنار جاده برخورد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این گروه با سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت در بزرگراهی که سرعت مجاز در آن نصف این میزان بوده، حرکت می‌کردند. اما جاده‌ی خیس باعث می‌شود تا راننده‌ی یکی از فراری‌ها به هنگام تعویض لاین کنترل خودرو را از دست بدهد و به سمت دیواره‌ی خارجی بزرگراه کشیده ‌شود.

این راننده پس از برخورد با گارد جاده با سرعت به یکی دیگر از خودروها می‌خورد و این امر باعث می‌شود تا رانندگان خودروهای پشت سر نیز با از دست دادن کنترل خود به یکدیگر اصابت کنند.

در مجموع ۲۰ خودروی سوپر اسپرت لوکس تصادفی را به وجود آوردند که گران قیمت‌ترین تصادف تاریخ ژاپن را تا کنون رقم زده است. ۱۰ راننده به بیمارستان انتقال یافتند اما هیچ کدامشان آسیب جدی ندیده‌اند.

رانندگان این خودروها جمعی از دوستداران خودروهای اسپرت بودند که تصمیم داشتند با هم تا شهر هیروشیما برانند.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016