جمعه 15 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> ماجرای سرگردانی خانواده گردشگر آلمانی در کرج (تصاویر)

یک گردشگر آلمانی كه با اعضای خانواده‌اش به ایران سفر كرده، در شهر کرج مورد دستبرد قرار گرفت و سرگردان شد.

به گزارش پارسینه، هنگامی که «كریستین ایوان» جمعه شب گذشته ون مرسدس بنز خود را در خیابان آتش‌نشانی شهرک بنفشه پارک کرده بود، سارقان دوربین، پول، كارت اعتباری، مدارک خودرو، گذرنامه‌ها و سایر مداركی كه در آلمان دارای اهمیت است را با خود بردند.

karajGermFamilyTheft1.jpg
ایوان که كه در شهر فرانكفورت مهندس‌عمران است، به روزنامه ایران گفته: «دوربین مداربسته یک ساختمان از سارقان تصویر گرفته و ویدئوی آن را در اختیار داریم، اما با این حال نیروی انتظامی گفت که نمی‌تواند برای شناسایی و بازداشت سارقان کمکی کند. ما هم فقط دو هفته دیگر فرصت داریم و بعد از آن باید به كشورمان بازگردیم».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این گردشگر با تاکید بر این که از ادامه برنامه خود برای سفر به کشورهای همسایه ایران بازمانده و آنها را لغو کرده، اظهار داشت: «من پول، دوربین و چیزهایی كه سارقان برده‌اند را نمی‌خواهم. اصلا آنها را به دزدها هدیه می‌دهم، اما فقط می‌خواهم مداركم را پس بدهند تا از دردسر رها شوم و آرامش به خانواده‌ام بازگردد. من از مردم کرج درخواست کمک دارم تا سارقان را شناسایی کنند».

كریستین ایوان با کنار هم گذاشتن چند برگه کاغذ و چسباندن آن پشت شیشه ون خود، تصمیم دارد تا سارقان را به پس آوردن مدارک تشویق کند. او روی این اطلاعیه کاغذی نوشته: «مدارک ما گم شده. یابنده مژدگانی خوبی دریافت خواهد کرد. ما فقط می‌خواهیم به خانه برویم.»


تصاویری که دوربین مداربسته یک ساختمان از سارقان ثبت کرده:
karajGermFamilyTheft2.jpg

karajGermFamilyTheft3.jpg



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016