جمعه 24 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> ماجرای عکس فتوشاپی خانم میرزاخانی در روزنامه ایران + عکس بی حجاب در توییتر روحانی

وبلاگ ناظران، رادیو فرانسه - مریم میرزاخانی استاد ایرانی داشنگاه پرینستون آمریکا برنده جایزه فیلدز شد، جایزه ای بسیار ارزشمند که به نوبل ریاضی معروف است.

این پیروزی و پیام و تبریک حسن روحانی و پوشش خبری این اتفاق مهم برای ایرانیان حالا با حاشیه های جالبی رو به رو شده است.

اولین اتفاق جالب زمانی رخ داد که حسن روحانی در حساب توییتری خود با انتشار دو عکس بی حجاب و با حجاب این موفقیت را به خانم میرزاخانی تبریک گفت، اتفاقی که به علت خلاف عرف بودن آن در جمهوری اسلامی حسابی در توییتر و رسانه ها مورد توجه قرار گرفت.
IRImathAwardPhotoShp1.jpg



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

روزنامه شرق در این میان تصمیم گرفته است با طرحی ابتکاری ممنوعیت انتشار عکس زن ایرانی بدون حجاب را دور بزند و موهای خانم میرزاخانی را با تخته سیاه پشت سرش گره زده است.
IRImathAwardPhotoShp2.jpg

اما ماجرا در روزنامه ایران متعلق به دولت کمی جالب تر شده است. روزنامه ایران دست به انتشار یک عکس فتوشاپی زده است. عکسی که ترکیب دو عکس دیگر است. یک عکس بی حجاب و جدید و یک عکس قدیمی اما باحجاب. در این فتوشاپ سعی نشده است که موهای خانم میرزاخانی به طور کامل پوشانده شود و حجاب ترکیبی دو عکس تقریبا مانند حجاب روزمره زنان ایرانی است. به نظر میرسد دست اندرکاران این روزنامه نتوانسته اند عکسی باحجاب و با کیفیت و جدید از خانم میرزاخانی پیدا کنند در نتیجه دست به ابتکار شده اند و دو عکس بی حجاب و با حجاب را با هم ترکیب کرده اند که نتیجه عکسی با حجاب و با کیفیت و جدید به دست بیاید.
IRImathAwardPhotoShp.jpg



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016