پنجشنبه 6 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> تصویری: محمد نوری‌زاد از یک سانحه خطرناک

«محمد نوری‌زاد» هنرمند منتقد حکومت ایران، روز چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۳۹۳، از یک سانحه خطرناک رانندگی در میدان توحید تهران جان سالم به در برد. به گزارش سحام، وی براثر این سانحه مشکوک رانندگی، مدتی بی‌هوش بود و پس از آن با کمک اورژانس تهران به هوش آمده است.

nourizAccdnt1.jpg

درهمین رابطه وی در مطلبی با عنوان« من هنوز زنده ام!» به شرح اندک این حادثه پرداخته است:

«صبح ساعت ده، در راه بندانِ میدان توحید توقف کرده بودم. یک کامیونِ ترمز بریده با سرعت از پی آمد و محکم به اتومبیل من کوفت. سرم به ستون اتاق خورد و بیهوش شدم. پانزده دقیقه ی بعد وقتی به هوش آمدم پلیس ها آمده بودند و مأموران اورژانس نیز. کامیونِ زباله بعد از درهم کوفتن اتومبیل من، به حاشیه ی خیابان پناه برده بود. از اتومبیل من هیچ نماند. کشان کشان بردیمش پارکینگ. می گویم: من هنوز زنده ام. همین آیا مهم نیست؟»

در همین حال یکی از مخاطبان محمد نوری‌زاد ذیل این مطلب در صفحه فیس بوک‌ نوشته است:

«کامیون ترمز نمی بره!! با سیم نیست که پاره بشه… ترمزش بادی است و اگر مخزنش باد نداشته باشه اصلا ماشین حرکت نمی‌کنه ، ١٠٠% از قصد(عمد) بوده . لطفا بیشتر مراقب باشید.»

پیش‌تر و درتابستان ۱۳۷۵ درقتل‌های موسوم به قتل‌های زنجیره ای، حکومت ایران قصد داشت تعداد زیادی از نویسندگان منتقد حکومت را به قتل برساند و اتوبوس حامل آنان را به دره پرتاب کند که با هوشیاری مسافران، این جنایت ناکام مانده بود.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 







ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016