سه شنبه 19 آبان 1383

پيکان شهاب 3


به سایت doomdam بروید. و مطالب آنرا بخوانید.

در راستای اینکه اخیرا آقای شمخانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی گفته است که ما می توانیم مثل پیکان شهاب 3 تولید کنیم و با توجه به تولید انبوه پیکان در طول تاریخ در میهن عزیز ما ایران، لذا موارد زیر پیش بینی می شود:

1) احتمالا موشک شهاب 3 هم مثل پیکان یا پس از تولید به روغن سوزی می افتد و یا آب و روغن قاطی می کند.
2) احتمالا سیستم راهیاب موشک شهاب 3 هم مثل سیستم ترمز و فرمان پیکان کار می کند، وقتی به آن برنامه می دهند که برود تل آویو یکباره سر از مکه و مدینه در می آورد.

3) احتمالا موشک شهاب 3 هم مثل پیکان مورد توجه انجمن جوادهای مقیم مرکز قرار می گیرد و بنگاهی های تهران موشک شهاب 3 صفر کیلومتر می خرند و انبار می کنند توی خانه شان تا قیمتش برود بالا، بعد آنها را صادر می کنند به افغانستان.
4) احتمالا موشک شهاب 3 هم مثل پیکان جوانان زردقناری مدل 57 به جای اینکه موقع حرکت کردن صفیر بکشد و رد شود، صدای بوق ده یازده یا بوق سوت بلبلی می دهد.
5) احتمالا موشک شهاب 3 هم مثل پیکان حرکت می کند و از ده تا که شلیک بشود هشت تای آن وسط خیابانهای تهران برای راه گرفتن از همدیگر تصادف می کنند، بعد فرماندهان هوانیروز می پرند از پیکان شان بیرون و شروع می کنند دک و پوز همدیگر را لت و پار کردن.
6) احتمالا موشک شهاب 3 با آرم بنز و موتور پژو و فرمان بی ام و و صندلی پاجرو و رینگ اسپورت دورطلایی هم بزودی برای زدن اهداف بالای جردن تولید می شود.
7) احتمالا موشک شهاب 3 هم مثل پیکان بعد از راه افتادن دود تولید می کند و به هر جا شلیک شود فورا همه آنرا می بینند که چیزی شبیه پیکان در حال حرکت در آسمان است.
8) احتمالا بعد از مدتی موشک شهاب 3 هم مثل پیکان تولیدش به دلیل زیان آور بودن متوقف می شود و به جای آن یک آشغالی مثل پراید3 از کره جنوبی خریداری می شود.
نتیجه گیری اخلاقی: آدم وقتی می خواهد خالی هم ببندد، درست خالی ببندد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14192

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيکان شهاب 3' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008