دوشنبه 7 دی 1383

در اعتراض به نامشخص بودن وضعيت تحصيلي دانشجويان دانشگاه صنعت آب و برق شهيد عباسپور در مقابل وزارت نيرو تجمع كردند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس آموزشي

جمعي از دانشجويان دانشگاه صنعت آب و برق شهيد عباسپور امروز در اعتراض به آنچه نامشخص بودن وضعيت تحصيلي خود مي‌ناميدند در مقابل وزارت نيرو تجمع كردند.
به گزارش سرويس صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين دانشجويان با بستن خيابان فلسطين خواستار پاسخگويي مسئولان وزارت نيرو به مشكلات آموزشي آنها شدند.
دانشجويان معترض پس از دقايقي با حضور ماموران نيروي انتظامي به داخل نمازخانه وزارت نيرو راهنمايي شدند و قرار است معاون وزير نيرو در جمع آنها حاضر شده و به سوالاتشان پاسخ دهد.
اين دانشجويان عنوان كردند كه در صورت عدم حضور مسئولان وزارت نيرو در جمع آنها مجددا به جلوي درب وزارت نيرو خواهند آمد و در آنجا منتظر مي‌نشينند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين دانشجويان در حالي كه بازوبند زردي بر بازوهايشان بسته‌اند، پلاكاردهايي با مضمون « 17 روز بي تفاوتي كافي نيست دانشگاه صنعتي شهيد عباسپور وابسته به وزارت علوم و در سال پاسخگويي كجاست پاسخگو» در دست داشتند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16111

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در اعتراض به نامشخص بودن وضعيت تحصيلي دانشجويان دانشگاه صنعت آب و برق شهيد عباسپور در مقابل وزارت نيرو تجمع كردند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016