پنجشنبه 24 دی 1383

من، نادر(ه) شاه افشار(ي) سلطان آينده‌ي ايران! نادره افشاري

در خبر بود كه برخي از شاه‌اللهي‌هاي نازنين، شاهزاده رضا پهلوي را به دليل حمايتش از فراخون رفراندم، از شاهزادگي خلع كرده و در به در به دنبال يك شاهزاده يا شاهزاده خانمي ديگر از اعقاب سلسله‌هاي ديگر سلطنت در ايران هستند تا طوق لعنت سلطنت از نوع ديكتاتوري/خشن آن را به گردنش بياندازند!

براي اين كه اين جماعت خيلي در ميان پير و پاتال‌هاي قاجاريه و زنديه و صفويه سرگردان نمانند، به اين وسيله به عنوان تنها وارث خارج كشوري سلسله‌ي افشاريه ـ پشت ششم يا هفتم قائد اعظم، نادر شاه افشار دامت بركاته ـ خود را براي به دست گرفتن منصب سلطنت غير مشروطه‌ي استبدادي در ايران بعد از آخوندها نامزد مي‌كنم و به تمام هواداران سلطنت خشن استبداد آسيايي رسما، علنا و عملا اعلام مي‌دارم كه:

1 ـ تمام كساني را كه در برچيدن بساط سلطنت در ايران دستي در كار داشته‌اند، به چهار ميخ بكشم!

2 ـ تمام مناطقي از سرزمين ايران بزرگ را كه آخوندها و آخوندبازها به عراق و روسيه و افغانستان و ديگر كشورهاي همجوار تقديم كرده‌ و خيطي بار آورده‌اند، بازپس بگيرم.

3 ـ تمام جواهرات سلطنتي و اموال ايران را كه پدر بزرگ تاجدارم از هندوستان كش رفته و به ايران آورده بود، از تمام موزه‌هاي كشورهاي اروپايي دوباره كش بروم و به ايران برگردانم.

4 ـ نسل تمام آن‌هايي را كه به فراخوان رفراندم پاسخ مثبت داده‌اند، از روي زمين بردارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

5 ـ با خشونت تمام، حتا چشمان پسر نازنينم را كور كرده و براي تداوم سلطنت غير مشروطه به سبك قرون وسطا در آسياي ميانه، هر كاري كه دوستان و دوستداران شاه‌اللهي‌ام لازم بدانند، انجام بدهم.

همچنين متعهدٍ برآوردن تمام ديگر خواست‌هاي سلطنت‌پرستان عزيز خواهم بود.

دوستاني كه با اين سبك سلطنت مطلقه، به سبك ولايت مطلقه‌ي فقيه در پوزيسيون و اپوزيسيون موافقند، مراتب سرسپردگي خود را به خاكپاي همايون ما تقديم دارند!

از سوي دفتر روابط عمومي سلطنت مطلقه‌ي غير مشروطه
شاهزاده خانم نادره افشاري
13 ژانويه‌ي 2005 ميلادي

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16864

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'من، نادر(ه) شاه افشار(ي) سلطان آينده‌ي ايران! نادره افشاري' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016