پنجشنبه 22 بهمن 1383

گزارشی از تظاهرات امروز از تهران، امضاء محفوظ

در تظاهرات کمتر از ده درصدی امروز مهر تاييد ديگری بر جواز مرگ حکومت اسلامی خورد. اينک بر ماست که به هر قيمت جواز دفن او را نيز بدست آوريم، در غير اينصورت ديگران اين کار را نه برای ما، که برای منافع خودشان خواهند کرد.
امروز روز يوم الله بيست دوم بهمن بود. بيست شش سال پيش مردم ايران انقلاب کردند. خمينی و آخوندهای متعصب و مرتجع آنرا بنام خود و اسلامشان مصادره به مطلوب کردند. طرفداران خمينی و پس از او خامنه ای و رفسنجانی و ديگر روحانيون شيعه انقلابيون صلح طلب را يا خود کشتند و يا روی مين های اسلامی بعثی صداميان فرستادند و حتا اثری از نعششان، و پيکرشان هم بدست نيامد. آنها هنوز هم برای داغ نگهداشتن تنور خاموش انقلاب جنازه بی گوشت و بی پوست و بی استخوان وارد می کنند و گروهی را به خيابانها می کشند. گروهی که به قول يک شهروند تهرانی « از همين تابوتهای پر از خالی و پر از عروسکهای چينی و کره ای ارتزاق می کنند». آری فرزندان ايران و حتا عراق قربانی اسلامی که واقعا بايد آنرا آدمکش ناميد شدند. کافی ست به پرچم دوکشور ايران و عراق نگاه کنيم تا داغ ننگ «الله اکبر » را بر روی هر دو ببينيم. آری هر کس از دوجناح کشته شد شهيد راه خدا ناميده شد ، و هر کسی ديگری را کشت در راه خدا قتال کرد! و اين است شريعت و سنت اين مذهب. گر چه مردم ايران وقت زيادی گذاشت برای فهميدن آزادی کشی و آدمکشی و بربريت اين قوم ظالم و ظالم پرور ولی تظاهرت بی رمق امروز که حتا اغراق کننده ترين جناح های رژيم و پرروترينشان را نيز شرمنده کرد، نشان داد که مردم ايران امروز حتا در اين شرايطی که راديو تلويزيون حکومتی آنرا « فوق اورژانسی » ناميد هم شرکت نمی کند. آری امروز مردم ايران روحانيت شيعه و حکومت ظلم و جور اسلامی را با تمام مسائلش که خود فراهم آورده است، تنها گذاشت. ومن شاهد شرمندگی گروهی از تظاهر کننده گان بودم که با اشاره دوستان و فاميلشان از صف تظاهرات به گوشه و کنار خيابان پناه می بردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

امروز را بايد به ايران و ايرانی تبريک گفت. امروز روزی ست که بر همه دمکراتهای ايران واجب است در هر جا که هستند خود را سازماندهی کنند و اين حکومت را وادرند تا تن به يک رفراندوم دهد. چنان که گفتم اينجانب خود در تهران شاهد تظاهرات بوده ام، و هم با اخبار موثقی که از کرج، از رشت، از شيراز، از تبريز، از مشهد و... دريافت کرده ام تمامی دوستان منصف و کارشناس دموگراف و روزنامه نگار تعداد تظاهر کننده گان را نزديک به ده درصد ظرفيت تظاهرات گزارش کرده اند. دو دوست خبرنگار من که در راديو تلويزيون حکومت اسلامی کار می کنند گفتند که تمامی صحنه های عمومی و فضاهای باز تظاهرات را چه تصويری و چه شنوايی، راديو تلويزيون از پنج تا ده سال پيش و از تظاهرات های مختلف کپی و تقلب کرده است، و اغلب تصوير روی تصوير پخش کرده است. لازم به يادآوری ست که سال گذشته نيز راديو تلويزيون چنين تقلبی کرده بود، و زنی از راديو تلويزيون شکايت کرده بود که پدر و فرزندش را در به عنوان تظاهر کننده در تلويزيون نشان داده بودند در حالی که پدرش چند ماه پيش مرده بود و فرزندش به آلمان مهاجرت کرده بود! در هر حال تظاهرات کمتر از ده درصدی امروز شکست صد درصدی حکومت روحانيت شيعه را برای چندمين بار مهر تاييد زد.
امروز روز درخواست يک رفراندوم تمام عيار است. امروز روز همبستگی تمامی دموکراهای ايران است صرف نظر از جنس و رنگ و مذهب. امروز روز اعلام مرگ ياس است و احيای اميد. امروز روز مرگ حکومت خود کامه اسلامی ست، گر چه آنها، مگر به زور، اجازه دفن اين مرده متعفن را به ما نخواهند داد. امروز روز جدايی مسلم مردم ايران از حکومت اسلامی بود. و من خود شاهد اين مهم بودم. و امروز روزی بود که بيشتر از نود درصد مردم ايران دروغ های شاخدار حتا خاتمی را نيز ديگر باور نکردند.
در تظاهرات کمتر از ده درصدی امروز مهر تاييد ديگری بر جواز مرگ حکومت اسلامی خورد. اينک بر ماست که به هر قيمت جواز دفن او را نيز بدست آوريم، در غير اينصورت ديگران اين کار را نه برای ما، که برای منافع خودشان خواهند کرد.
امضاء محفوظ
از تهران

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18147

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارشی از تظاهرات امروز از تهران، امضاء محفوظ' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016