یکشنبه 18 اردیبهشت 1384

مهرعليزاده: جريمه تربيت بدني در حادثه پنجم فروردين ماه منطقي نيست، ايرنا

تبريز ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۱۸‬
داخلي. ورزشي. تربيت بدني.

رييس سازمان تربيت بدني گفت: جريمه در نظر گرفته شده براي اين سازمان در حادثه پنجم فروردين ماه ورزشگاه آزادي منطقي نيست.

محسن مهرعليزاده، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين جريمه در حالي اعلام شده كه نيروي انتظامي با به كار گذاشتن نرده و فرود هليكوپتر عامل اصلي حادثه شناخته شده است.

وي اظهارداشت: همچنين نيروي انتظامي براي اين مسابقه از نيروهاي جديد استفاده كرده كه به عقيده من آنها از تجربه لازم براي كنترل تماشاچيان برخوردار نبودند.

مهرعليزاده در خصوص تمهيدات انديشيده شده براي تكرار نشدن چنين مسايلي گفت: ورزشگاه آزادي مشكلي از حيث امكانات و تاسيسات ندارد و ما آماده برگزاري بازي هستيم.

او افزود: پس از برگزاري جلسه در شوراي تامين استان و مشخص شدن چگونگي برنامه براي بازي ورزشگاه آزادي براي ‪ ۲۴‬ساعت تحويل نيروي انتظامي مي‌شود و تا پس از پايان مسابقه سازمان نقشي در آن ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهرعليزاده تصريح كرد: حادثه پنجم فروردين ماه به قدري تاسف بار بود كه حلاوت و شيريني پيروزي ارزشمند بر ژاپن را از بين برد و تلاش خواهد شد تا هرگز شاهد چنين مواردي نباشيم.

در حادثه پنجم فروردين ماه و پس از اتمام بازي ايران و ژاپن در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان هفت تن از هموطنانمان جان باختند و بيش از ‪ ۴۰‬نفر زخمي شدند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22238

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهرعليزاده: جريمه تربيت بدني در حادثه پنجم فروردين ماه منطقي نيست، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016