شنبه 11 تیر 1384

احمدی نژاد در عکس های روز گروگان گيری نيست، آفتاب به نقل از لس انجلس تايمز

آفتاب – شبنم جعفرزاده: محققان آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که احمدی نژاد آن فردی نیست که در عکس های گروگان گیری سال 57 در کنار آمریکایی ها دیده می شود.
------------------------------------

این نتایج اطمینان به اظهارات اخیر گروگان ها را متزلزل می کند و سخن آنها را نمی توان مدرکی معتبر تلقی کرد.

مقامات آمریکا اعلام کردند که کارشناسان تفاوت های اساسی میان چهره سال 57 و سایر عکس های احمدی نژاد پیدا کرده اند که در ظاهر و خصوصیات وی قابل مشاهده است.

به گفته این مقامات اگر قرار باشد تحقیقاتی در مورد جریان تسخیر سفارت آمریکا انجام شود، نمی توان آن را براساس این تصاویر انجام داد.

به گفته مقامات آمریکا، تحقیقات ادامه دارد و پرونده این موضوع هنوز بسته نشده است. بررسی عکس ها تنها یک جنبه از تحقیقات بوده که هنوز به پایان نرسیده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شان مک کورماک در این مورد گفته است که محققان تمامی اطلاعات را بررسی می کنند و قصد دارند با گروگان ها نیز صحبت کنند. سایر مقامات نیز اعلام کرده اند که CIA نیز نقش عمده ای در این قضیه خواهد داشت.

این در حالی است که در طول هفته گذشته جریان تحقیقات براساس اظهارات گروگان های سابق آغاز شده و تصاویر مرتبط نیز در اینترنت و روزنامه ها انتشار یافته اند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی نژاد در عکس های روز گروگان گيری نيست، آفتاب به نقل از لس انجلس تايمز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016