چهارشنبه 27 مهر 1384

سخنگوی هیات رییسه مجلس هفتم: جای شهردار تهران در جلسات دولت خالی است؛ حضور چمران در هیات دولت بی معناست، مهر

سخنگوی هیات رییسه مجلس تاکید کرد: حضور قالیباف به عنوان شهردار پایتخت در جلسات دولت لازم است اما حاضر شدن چمران بی معنا به نظر می رسد .
محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی "مهر"، با بیان این مطلب اظهار داشت: همانطور که حضور برخی را در جلسات هیات دولت ضروری می دانیم، حضور عده ای دیگر که فاقد سنخیت با کابینه هستند را بی معنا می دانیم.

عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به پیشنهاد برخی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر حضور چمران در جلسات هیات دولت به جای قالیباف گفت : خلاء حضور برخی از افراد در جلسات هیات دولت جدی ، قابل مشاهده و ملموس است .

وی افزود : مناسب است برخی از افراد حتی اگر فاقد حق رای هستند در جلسات هیات دولت حضور یابند که شرکت شهردار تهران که مسبوق به سابقه نیز هست از جمله این موارد است .

کوهکن تاکید کرد : برخی از نمایندگان تشکل های غیر دولتی فراگیر اقتصادی مانند رییس اتاق بازرگانی و رییس اتاق صنایع و معادن که به نمایندگی از صنعتگران و بازرگانان انتخاب می شوند، نیز می تواند در جلسات هیئت دولت مفید باشد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوی هیات رییسه مجلس در پایان تصریح کرد: معتقدم حضور مهندس چمران به عنوان رییس شورای عالی استانها در جلسات هیات دولت بی معنا و فاقد سنخیت است .

Copyright: gooya.com 2016