چهارشنبه 18 آبان 1384

مرد ۲۰ ميليارد توماني؛ با شرکت صادق محصولي؛ کارگردان محمود احمدي نژاد، ف. م. سخن

صادق محصولي

مرد ۲۰ ميليارد توماني
محصول مشترک انقلاب پيکچرز و مصباح استوديو
با شرکت : صادق محصولي، عماد افروغ، محسن هاشمي و با شرکت افتخاري آيت الله هاشمي رفسنجاني
مدير فيلمبرداري: علي لاريجاني
کارشناس نظامي: سردار ذوالقدر
استانت من: علي سعيد لو
جلوه هاي ويژه: غلامعلي حداد عادل (تبديل پرشيا به زانتيا)
تدارکات و حمل و نقل: دکتر ولايتي (به دليل باجناق بودن با آقاي محصولي به صورت افتخاري همکاري مي کنند)
تيتراژ: حسين شريعتمداري
سناريست و کارگردان: محمود احمدي نژاد
تهيه کننده: آيت الله خامنه اي
تهيه شده در شهرک سينمايي جمکران
An ENGHELAAB PICTURES™ & MESBAAH STUDIO™ Film. © 2005 ENGHELAAB & MESBAAH Films, Jamkaraan, Iran.

(دوربين در حالت تِله و به صورت اِسلو موشن، صادق محصولي را در حال دويدن در خيابان هاي اطراف فرمانيه نشان مي دهد؛ مشابه دويدن لي ميجرز در سريال مرد شش ميليون دلاري. موسيقي هيجان انگيزي در پس زمينه به گوش مي رسد. صدايي گرم، متن شروع فيلم را به صورت شمرده مي خواند)

صادق محصولي؛ مرد ۲۰ ميليارد توماني؛ مردي که دو بار به دنيا آمد؛ مردي با توانايي هاي خارق العاده براي از بين بردن سران مافيايي اسلام. مردي يگانه، که هر يک از اعضاي بدنش، شاهکار تکنولوژي اسلامي است.

صادق محصولي که در سال پنجاه و هفت، هجده ساله بود، در اثر شوک ناشي از انقلاب، دچار ترانسفورماسيون کامل شد. با پايان جنگ، ترانسموتاسيون او از سردار جنگي به "بيزنس من" خاتمه يافت و با يک جهش کيفي چنان قدرتي به دست آورد که جز برخي عاليجنابان، کسي را توان رقابت با او نبود.

(زوم روي دست و انگشتان)
دستان صادق به کمک تکنولوژي اسلامي چنان قوي شده که مي تواند هر شرکت کننده در مناقصه اي را از هست و نيست ساقط کند؛ هر جنس مصادره اي را به چنگ بياورد؛ هر کشتي پهلو گرفته در کنار اسکله هاي غيرقانوني را تخليه کند. انگشتان صادق مي تواند به راحتي تمام رايانه هاي بورس را از کار بيندازد. او، قادر است به سادگي بازار ارز کشور را دچار نوسان کند. به خاک سياه نشاندن اشخاص در بخش خصوصي براي او هيچ کاري ندارد.

(زوم روي پاها)
پاهاي صادق با تکنولوژي انقلاب چنان قدرتي يافت که توانست با يک جست، از حجره ي پارچه فروشي پدرش در اروميه تا طبقه ي دوازدهم برج ميرداماد بپرد و از آنجا به زمين هاي حسني کيا و ساختمان هاي ديگرش جهش کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

(زوم روي چشم ها)
چشم هاي صادق چنان نافذ است که مي تواند تمام تصميمات اقتصادي را که بر روي کاغذ و صفحات کامپيوتر ِ تصميم گيرندگان و وزراي بازرگاني و اقتصاد نقش مي بندد ببيند و بر اساس آن دست به خريد و فروش بزند و قدرت بي حد و حصر خود را بيشتر از پيش کند.

صادق محصولي؛ مرد ۲۰ ميليارد توماني؛ تصميم دارد با قدرت خارق العاده ي خود به جنگ دشمنان مافيايي برود؛ دشمناني که همواره قدرتي بيش از او داشته اند. اکنون سردسته مافيا و آقازاده هايش به وحشت و هراس افتاده اند و تلاش مي ورزند تا جلوي صادق را بگيرند. آيا صادق، خواهد توانست، اين دشمنان مخوف را از پا در آوَرَد؟ آيا صادق خواهد توانست بر صندلي وزارت نفت تکيه زند؟...

[وب لاگ ف.م.سخن]

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مرد ۲۰ ميليارد توماني؛ با شرکت صادق محصولي؛ کارگردان محمود احمدي نژاد، ف. م. سخن' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016