دوشنبه 7 آذر 1384

مراسم هفتمين سالگرد تاسيس چبهه مشاركت برگزار خواهد شد، ايسنا

اخبار کوتاه از جبهه‌ي مشاركت

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دفتر سياسي جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي با بررسي موضوع نحوه‌ي مواجهه با دولت تاكيد كرد كه بايد به دولت براي اجراي برنامه‌ها و تحقق وعده‌ها فرصت داده شود.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، به نقل از "مشاركت" اعضاي دفتر سياسي جبهه مشاركت ايران اسلامي در دو جلسه‌ي اخير خود با بررسي راهكارهاي نظارت و نقد بر عملكرد دولت اتفاق نظر داشتند كه با توجه به مدت زمان روي كار آمدن دولت جديد در آن دسته از اموري كه برنامه‌هاي اجرايي دولت و وعده‌هاي داده شده از سوي رييس‌جمهور مربوط مي‌شود، بايد فرصت كافي داده شود و انتقادها متناسب با زماني كه در اختيار دولت براي برنامه‌ريزي و اجراي برنامه‌ها و تحقق وعده‌ها بوده است، صورت پذيرد.

در عين حال اعتقاد اعضاي دفتر سياسي مشاركت بر اين بود كه لازم است نسبت به رفتارها و گفتارهايي كه نسبت با وظايف يا اختيارات دولت ندارد و نبايد از سوي دولت صورت پذيرفته و يا موضوعاتي كه اظهار آن‌ها هزينه‌هايي را بر منافع و امنيت ملي كشور تحميل مي‌نمايد، واكنش‌هاي مقتضي نشان داده شود.

بر اساس اين گزارش در نشست ديگر دفتر سياسي مشاركت در ادامه‌ي سلسله مباحث راهبردي به موضوع مباني آرايش نيروهاي سياسي و راهبردهاي ائتلاف پرداخته شد و مقرر شد كه مباحث مطرح شده با لحاظ ديدگاه‌هاي صاحب‌نظران و كارشناسان سياسي خارج از حزب جمع‌بندي و براي تصميم‌گيري مجددا در دستور كار دفتر سياسي قرار گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اعضاي دفتر سياسي در اين نشست هم‌چنين نسبت به اظهاراتي مبني بر غيرمسلمانان را حيوان خواندن، انتقاد نمودند و اين گونه اظهارات را خارج از ادب و شان شيعه دانستند.

هم‌چنين مراسم هفتمين سالگرد تاسيس جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي دهم آذر ماه با محوريت تحزب در ايران و نقش جبهه‌ي مشاركت با حضور سران احزاب سياسي و اعضاي جبهه‌ي مشاركت برگزار مي‌شود.

اولين همايش هم‌انديشي اصلاح‌طلبان با موضوع تقدير از زحمات مديران ارشد دوران اصلاحات در قوچان به ابتكار مسوولان جبهه‌ي مشاركت در اين حوزه برگزار شد.

شاخه‌ي جوانان حوزه‌ي جنوب تهران روز جمعه يازده آذرماه طي مراسمي از مددجويان آسايشگاه كهريزك بازديد به عمل مي‌آورند و از تمامي اعضاي جبهه‌ي مشاركت نيز دعوت كرده‌اند كه در اين بازديد شركت كنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مراسم هفتمين سالگرد تاسيس چبهه مشاركت برگزار خواهد شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016