جمعه 9 دی 1384

موسوي لاري: از اين که ديدگاه نهايي‌‏شان را مبني بر اين كه به جمهوريت اعتقادي ندارند، به صراحت اظهار مي‌‏كنند خوشحاليم، ايلناآ

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز گفت: اينكه شاگرد ممتاز آيت‌‏الله مصباح يزدي بعد از چند ماهي كه از انتخابات سوم تيرماه مي‏گذرد، با صراحت مشروعيت‌‏بخشي راي مردم به حكومت را منكر مي‌‏شود، به فال نيك مي‌‏گيريم.

عبدالواحد موسوي لاري در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: اظهارات يكي از شاگردان آيت الله مصباح يزدي در اين زمينه برداشت‌‏هاي ... از فرمايشات امام(ره) است.
وي تصريح كرد: ما از اينكه آنها چندماهي از حكومت جديد نگذشته، دست‌‏شان را رو مي‌‏كنند و ديدگاه نهايي‌‏شان را مبني بر اينكه به جمهوريت اعتقادي ندارند، به صراحت اظهار مي‌‏كنند، خوشحاليم و آن را به فال نيك مي‌‏گيريم كه شاگرد ممتاز مصباح يزدي به صراحت ديدگاه خود را در رابطه با حكومت اسلامي مطرح مي‌‏كند.
وي افزود: نقش آيت‌‏الله مصباح در تحولات اخير جامعه بر كسي پوشيده نيست، اينكه شاگرد مصباح يزدي اين حرف‌‏ها را بزند، ديدگاه مصباح و مجموعه مرتبط با ايشان را مشخص مي‌‏كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


موسوي لاري ادامه داد: آنها نه تنها اعتقاد و كاري به راي مردم و جمهوريت ندارند، بلكه سعي مي‌‏كنند نظرات خود را تحت عنوان ديدگاه‌‏هاي امام(ره) به جامعه تحميل كنند، در حالي كه امام(ره) به راي مردم و جمهوريت نظام معتقد بود و مردم را ولي نعمت مي‌‏دانست.
وي خاطرنشان كرد: با اين مواضع مشخص مي‌‏شود كه آينده كشور براساس اين ديدگاه به چه سمتي خواهد رفت.

Copyright: gooya.com 2016