چهارشنبه 21 دی 1384

۱۵ نفر از اشرار مرتبط با ربایندگان سربازان ایرانی دستگیر شدند، مهر

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستگیری 15 نفر از اشرار مرتبط با ربایندگان سربازان ایرانی ، اظهار داشت: سربازان ربوده شده توسط اشرار و قاچاقچیان در سلامت کامل هستند.
به گزارش خبرگزاری "مهر"، سردار حسین ذوالفقاری صبح امروز در حاشیه برنامه ملاقات مردمی خود دردفتر نظارت همگانی ناجا(197) ، در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون حفاظت منطقه کاملا تشدید و نیروهای کمکی نیز به محل اعزام شده اند.

وی افزود: تا این لحظه هیچ خبری دال براینکه به گروگان ها آسیبی رسیده باشد به دست ما نرسیده است.

سردار ذوالفقاری در ادامه در مورد طرح های نیروی انتظامی در نیمه دوم سال جاری، تصریح کرد: امسال با تهیه نرم افزاری در زمینه صدور برگ های جریمه، بیش از 2 میلیون و 300 هزار برگ جریمه حذف شده است.

وی در توضیح مطلب فوق ادامه داد: طبق هماهنگی با قوه قضائیه مقرر شد برگه های جریمه ای که به اشتباه صادر شده و یا به هر دلیلی خدشه ای بر روی آنها محرز و مسلم است دیگر نیاز به هیئت های حل اختلاف نداشته و در راهنمایی و رانندگی به آنها رسیدگی شود که هم اکنون در 108 شهر کشور ما تیمهایی را مشخص و انجام این کار را به آنان محول کرده ایم.

به گفته وی اجرای طرح زمستانی پلیس راه و ساماندهی موتورسیکلت ها از دیگر اقدمات نیروی انتظامی در نیمه دوم سال جاری بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سردار ذوالفقاری با اشاره به طرح تشدید برخورد با موتورسوران متخلف، گفت: هدف اصلی اجرای این طرح احقاق حق مردم است و امیدواریم با همکاری شهروندان اجرای این طرح ادامه داشته باشد.

جانشین فرمانده ناجا اضافه کرد: اگر افرادی که از موتورسیکلت به عنوان وسیله ایاب و ذهاب و یا برای کسب درآمد خود و خانواده شان استفاده می کنند، مقررات را رعایت کنند، قطعاً نیروی انتظامی در کنترل افراد خاطی که تعدادشان نیز محدود است موفق تر عمل خواهد کرد و مزاحمت کمتری نیز برای مردم ایجاد می کنند. در حقیقت مشی پلیس این است که انضباط اجتماعی را با کمترین هزینه ایجاد کند.

وی به اقدامات صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی در مرزهای کشور برای پیشگیری از شیوع آنفولانزای مرغی اشاره کرد و افزود: به تمام رده های مرزی ابلاغ شده که با مراکز بهداشت و درمان همکاری کنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '۱۵ نفر از اشرار مرتبط با ربایندگان سربازان ایرانی دستگیر شدند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016