چهارشنبه 12 بهمن 1384

وزير دفاع: هر تعرضي به تاسيسات صلح‌آميز هسته‌يي ايران با پاسخ كوبنده‌ي نيروهاي مسلح روبرو خواهد شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با ابراز رضايت از آمادگي دلاورمردان نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، از نقش ممتاز آنان در پيروزي و پاسداري از انقلاب اسلامي به ويژه در دوران دفاع مقدس تجليل كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار سرتيپ مصطفي محمدنجار - كه به همراه هيات دولت به استان بوشهر سفر كرده است - در جريان بازديد از بخش‌هاي مختلف پايگاه ششم شكاري بوشهر، بيعت تاريخي فرماندهان و پرسنل شجاع نيروي هوايي با حضرت امام خميني (ره) در بهمن 57 را نقطه‌ي عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي دانست و اظهار داشت: نيروي هوايي ارتش با همان روحيه‌ي انقلابي تحت فرماندهي فرمانده‌ي معظم كل قوا آماده‌ي دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي است.

وزير دفاع با بيان اينكه تامين امنيت نيروگاه اتمي بوشهر از اهميت بالايي براي جمهوري اسلامي ايران برخوردار است، تاكيد كرد: هرگونه تعرض به تاسيسات صلح‌آميز هسته‌يي ايران با پاسخ فوق‌العاده صريح و كوبنده‌ي نيروهاي مسلح روبرو خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نجار با اشاره به ظرفيت بالا و قابليت‌هاي منحصر به فرد صنايع هوايي وزارت دفاع در پشتيباني از نيروي هوايي ارتش و سپاه، تصريح كرد: يكي از راهبردهاي اصلي اين وزارتخانه تقويت هر چه بيشتر توان عملياتي نيروي هوايي براي مقابله با هر گونه تهديد احتمالي است.

وزير دفاع از فرماندهان و پرسنل فداكار پايگاه ششم شكاري بوشهر به عنوان پيشتازان عرصه‌هاي دفاع از ميهن اسلامي ياد كرد و افزود: شهدا و جانبازان اين پايگاه تجلي از خودگذشتگي فرزندان رشيد اين مرز و بوم در راه دين و ميهن هستند.

Copyright: gooya.com 2016