یکشنبه 14 اسفند 1384

حسين مظفر، عضو مجمع تشخيص مصلحت: كساني كه در داشتن دانش صلح‌آميز هسته‌يي ترديد ايجاد مي‌کنند، خائن هستند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - رشت
سرويس: سياسي

« اصولا ما به بمب اتم نياز نداريم، بمب اتم ما همين مردم و جوانان عزيز هستند و آن‌چه امروز مسوولان نظام مي‌گويند حرف دل مردم ايران است؛ اما كساني كه در داشتن دانش صلح‌آميز هسته‌يي ترديد ايجاد مي‌کنند، خائن هستند.»

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسين مظفر، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي که در کنگره شهداي دانش‌آموز استان گيلان سخنراني مي‌كرد، با بيان اين‌كه «حضور دانش‌آموزان در جبهه‌هاي جنگ، فضاي جامعه را از عطر دل‌انگيز ايثار، پايداري و شهادت‌طلبي سرشار کرده بود و تاثير فراواني در روحيه اقشار مختلف گذاشته بود» افزود: «شهيدان عزيز ما پيروان مکتب عاشورا و شاگردان حضرت حسين بن علي (ع) هستند که راه عزت و شرافت را هموار کردند.»

وي افزود: «انقلاب ما اسلامي و رو به پيشرفت و تلاش جوانان ما در دستيابي به فن‌آوري در تمام زمينه‌ها از جمله انرژي هسته‌اي غير قابل توقف است. کشور ما هرگز به دنبال بمب هسته‌اي نبوده و نيست. ما به دنبال تامين نيازهاي امروز و فرداي ملتمان هستيم و با توجه به اين‌که سوخت فسيلي و منابع زيرزميني ما تا چند سال ديگر تمام مي‌شود، ناگزيريم در مسير رشد و تکامل از انرژي هسته‌اي برخودار شويم. کساني که در اين ارتباط ترديد ايجاد مي‌کنند، خائن به ايران اسلامي هستند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: «انقلاب اسلامي استقلال و اقتداري به ايران بخشيده که موجب نگراني استکبار جهاني شده است، چراکه براي آمريکا خيلي سخت است پيشرفت‌هاي ايران در زمينه‌هاي گوناگون را شاهد باشد. اصولا ما به بمب اتم نياز نداريم، بمب اتم ما همين مردم و جوانان عزيز هستند و آن‌چه امروز مسوولان نظام مي‌گويند، حرف دل مردم است.»

Copyright: gooya.com 2016