دوشنبه 21 فروردین 1385

سيدمحمد خاتمي: من از تخريب‌‏ها و بي‌‏حرمتي نسبت به مديران برجسته كه از سرمايه‌‏هاي كشورند، گله‌‏مندم، ايلنا

تنها راه عبور از چالش هسته‌‏اي، اعتمادسازي، ديپلماسي و تشنج‌‏زدايي از منطقه است

تهران- خبرگزاري كار ايران

فراكسيون اقليت مجلس هفتم امروز با سيدمحمد خاتمي رييس دولت اصلاحات ديدار و گفت و گو كردند.

نورالدين پيرموذن، مخبر فراكسيون اقليت در گفت وگو با خبرنگار پارلماني" ايلنا" در خصوص اين جلسه تصريح كرد: در اين نشست كه پيش از 50 نفر نماينده مجلس حضور داشتند، در يك فضاي صميمانه ضمن ارايه ديدگاهها، نگراني‌‏ها و دغدغه‌‏هاي خود پيرامون بحران هسته‌‏اي كشور، تغيير و جابجايي گسترده و بي‌‏سابقه مديران اجرايي، سياه نمايي دوران گذشته انقلاب و نظام و زير سوال بردن اقدامات انجام گرفته مطالبي را مطرح كردند.
نماينده اردبيل در مجلس هفتم ادامه داد: آقاي خاتمي نيز با استقبال از اين نشست و تاييد نگراني‌‏هاي نمايندگان ملت، گردش كار گذشته و نتايج پرونده هسته‌‏اي را به تفصيل بيان كردند.
پيرموذن گفت: در اين ديدار خاتمي مجددا تاكيد كرد كه تنها راه عبور از چالش هسته‌‏اي، اعتمادسازي و استفاده از ديپلماسي، گفت وگو، مذاكره و تشنج زدايي از منطقه است.
مخبر فراكسيون اقليت خاطرنشان كرد: خاتمي ادامه مذاكرات را مبني بر تامين منافع ملي و پل زدن آيين ملت ها و دولت ها را همچنان راه گشا دانستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيرموذن همچنين تصريح كرد: خاتمي در خصوص ريزش گستره مديران اجرايي كشور عنوان كردند؛ اگرچه به لحاظ به قدرت رسيدن يك تفكر جديد، اين موضوع طبيعي است اما از تخريب‌‏هاي صورت گرفته و بي‌‏حرمتي نسبت به مديران برجسته و موفق كه از سرمايه‌‏هاي انساني كشور هستند، گله‌‏مند هستم.
وي گفت: در نهايت در اين جلسه آقاي خاتمي اطمينان دادند كه همچنان" تفكر اصلاحات" در تمامي فعاليت‌‏هاي سياسي فعالانه در انتخابات آتي خواهد داشت و شرط اصلي حضور در فعاليت سياسي را رعايت چارچوب مردم سالاري، آزادي و انتخابات آزاد و سالم عنوان كردند.

Copyright: gooya.com 2016