جمعه 18 فروردین 1385

سيدمحمد خاتمي: اگر احساس كنم كه جامعه به من نياز دارد لحظه‌اي در بازگشت به قدرت ترديد نخواهم كرد، انتخاب

خبرگزاري انتخاب : رئيس جمهور سابق كشورمان كه با روزنامه بحريني الوسط گفت و گو مي كرد، گفت كه در دوران رياست جمهوريش در تشخيص اولويت‌ها و برنامه‌هاي اصلاحي نقص و مشكلي وجود داشته است.

خبرگزاري انتخاب : خاتمي اولويت‌هاي كنوني را توجه به مسايل جامعه از جمله آموزش،بالابردن سطح و توان آگاهي مردم، آموزش كادرهاي مورد نياز، انتقاد پذيري، بازنگري در تجربه‌ها و جستجوي راهها و مكانيزم هايي براي اداره بهتر كشور برشمرد.

سيد محمد خاتمي رئيس جمهور سابق كشورمان كه با روزنامه بحريني الوسط گفت و گو مي كرد، گفت كه در دوران رياست جمهوريش در تشخيص اولويت‌ها و برنامه‌هاي اصلاحي نقص و مشكلي وجود داشته است.

وي ادامه داد: قصد ندارد در آينده نزديك به قوه مجريه باز گردد. سخن گفتن در خصوص بازگشتم به قوه مجريه خيلي زود است.

رئيس جمهور سابق كشورمان افزود: چنانچه روزي احساس كنم كه جامعه به من نياز دارد و حضورم در صحنه موثر است،با حفظ آرمان‌ها و افكار و اصولي كه به آن پايبندم، لحظه‌اي در بازگشت ترديد نخواهم كرد.

خاتمي تصريح كرد: در سال‌هايي كه در قدرت بودم، به مشكلاتي كه در كشور وجود دارد پي بردم و همان طور خوب دريافتم كه چگونه مي‌توان به مردم خدمت كرد.

خاتمي همچنين اشاره كرد كه در دوران رياست جمهوريش در تشخيص اولويت‌ها و برنامه‌هاي اصلاحي نقص و مشكلي وجود داشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همچنين تلاش در جهت گفت و گوي ميان فرهنگ‌ها و تمدن‌ها را از ديگر برنامه‌هاي كنوني خود برشمرد و آن را عاملي براي كاهش بسياري از منازعات و تنش‌ها در روابط بين الملل و نزديك كردن ملت‌ها به يكديگر دانست.

رئيس جمهور سابق كشورمان در پايان افزود:در شرايط كنوني تلاش مي‌كنم اسلام طرفدار عقل و خرد، ميانه روي و منطق را در مقابل اسلام راديكال معرفي كنم.

Copyright: gooya.com 2016