پنجشنبه 31 فروردین 1385

محسن رضايي: در چالش با آمريكا ملت ايران حرف آخر را خواهد زد، ايرنا

بوشهر، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۱/۳۱‬

دبيرمجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: در شرايط حساس كنوني و چالش با آمريكا، ملت ايران حرف اصلي و آخر را خواهد زد.

دكتر "محسن رضايي"پنجشنبه شب در جمع مردم بوشهر در مسجد قران اين شهر افزود: شرايط موجود حساس است اما احتمال جنگ خيلي كم است البته احتمال تحريم وجود دارد ولي آنكه حرف آخر را مي‌زند ملت ايران است.

وي اظهارداشت: ملت ايران در دفاع از خود مصمم‌است و پيروزي انقلاب اسلامي نيز در راستاي دستيابي به حقوق از دست رفته ملت بود.

رضايي يادآورشد:نيروهاي حزب الهي و متدين در صف مقدم مردم براي مقابله با آمريكا قرار خواهند داشت.

وي با اظهاراميداوري نسبت به اينكه در اين چالش حادثه‌اي به وجود نيايد گفت: اگر هيات حاكمه آمريكا بي‌عقلي كند نيز مردم ايران مثل دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامي با حضورشان در صحنه از اين تنگنا عبور خواهند كرد.

دبيرمجمع تشخيص مصلحت نظام با تبريك سال پيامبر اعظم (ص) به ملت ايران از مردم استان بوشهر بعنوان ياران وفادار انقلاب اسلامي يادكرد كه در هشت سال دقاع مقدس نقش موثري در پيروزي جنگ و دفاع از حريم كشور ايفا كردند.

رضايي اضافه كرد:درصورت جنگ حتي نظاميان نيز به‌رغم اينكه نقش‌شان در دفاع از كشور بسيار موثر است اما در چالش با آمريكا در رده دوم هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي بااشاره به تهديدهاي بوش در مقابل موضع‌گيري هاي مسوولان جمهوري اسلامي گفت:دراين راستا مسوولان نظام ، دولت ، مجلس و نيروهاي مسلح فكرهايي كرده‌اند و برنامه‌هايي براي دفاع از كشور و حقوق ملت دارند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: ايران اسلامي داراي توانايي‌هايي است كه از خودش دفاع كند و مااميدواريم كه اتفاق حادي پيش نيايد امادر صورت بروز هر اتفاقي ملت ايران با تمام توان دفاع خواهد كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: در چالش با آمريكا ملت ايران حرف آخر را خواهد زد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016