شنبه 20 اسفند 1384

محسن رضايي: قوه قضاييه كارنامه موفقي در مبارزه با مفاسد اقتصادي نداشته است، فارس

خبرگزاري فارس:دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ارزيابي خود از عملكرد قوه قضاييه در برخورد با مفاسد،گفت:قوه قضاييه نتوانسته است كارنامه موفق و برجسته‌اي در اين راستا از خود نشان دهد.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، محسن رضايي امروز شنبه در حاشيه نشست تخصصي با قضات رسيدگي كننده به پرونده‌هاي مربوط به قاچاق كالا و ارز كه در معاونت آموزش قوه قضاييه برگزار شد،با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود:با اين حال بايد ديد كه مشكلات از درون قوه قضائيه است يا ناشي از ضعف قوانين مي‌باشد.
از وي در خصوص اين مسئله كه گفته مي‌شود لايحه بودجه 85 دولت تورم ‌زا است سؤال شد كه رضايي در پاسخ اظهار داشت: اين مسئله بستگي به افزايش نقدينگي دولت دارد كه اگر صرف توليد،‌اشتغال و سرمايه‌گذاري شود موجب تورم نخواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد:هزينه كرد بودجه در بخش هاي توليدي و سرمايه‌گذاري و اشتغال از ايجاد تورم جلوگيري مي‌كند،پس مديريت مهمتر از خود بودجه است.
رضايي همچنين بحث‌هاي بين مجلس و دولت كه اين روزها در مجلس و در خصوص لايحه بودجه ادامه دارد را در حدي عميق ندانست كه منجر به نتيجه گيري طرفين از آن نشود.

Copyright: gooya.com 2016