یکشنبه 3 اردیبهشت 1385

جبهه مشاركت ستادهاي انتخاباتي خود را در استان‌‏ها تشكيل داده است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو دفتر سياسي جبهه مشاركت ايران اسلامي گفت: برگزاركنندگان انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا روالي در پيش بگيرند كه شبهه عدم سلامت انتخابات پيش نيايد.
مصطفي درايتي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان اينكه برگزاركنندگان انتخابات بايد هم در مرحله تعيين صلاحيت نامزدها و هم در مرحله اجرا و شمارش آرا سلامت انتخابات را تضمين كنند، افزود: در صورتي كه اقدام آشكاري از سوي دولت و شوراي نگهبان صورت نگيرد، نمي‌‏توان شبهه عدم سلامت انتخابات را از اذهان پاك كرد.
وي بر تلاش جبهه مشاركت ايران اسلامي براي برگزاري انتخاباتي برخوردار از حداقل آزادي و سلامت تاكيد كرد و اظهار داشت: جبهه مشاركت براي شركت در انتخابات جدي است و به همين منظور ستاد انتخابات را در استان‌‏ها تشكيل داده است مگر اينكه اتفاقي بيفتد و احساس كند كه وضعيت به گونه‌‏اي است كه امكان حضور در انتخابات وجود ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

درايتي در عين حال بيان كرد كه جبهه مشاركت ايران اسلامي تاكنون تصميمي در مورد چگونگي حضور در دو انتخابات پيش رو نگرفته است.
وي تصريح كرد: از محورهاي استراتژي سياست‌‏ورزي جبهه مشاركت حضور ائتلافي در انتخابات است لذا تلاش مي‌‏كنيم در دو انتخابات آينده با گروه‌‏هاي نزديك به ائتلاف برسيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جبهه مشاركت ستادهاي انتخاباتي خود را در استان‌‏ها تشكيل داده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016